  • 1. Data: 2018-03-06 21:04:59
    Temat: dyktując Androidowi - jak zassać program do tego?
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>

    Ja taki na swym smarku mam, ale kumpel nie, a też chce. Co do tego, skąd
    go wziąć, to pomóc mu nie mogę, bo ja go miałem "od zawsze". Jak go ma
    zdobyć?

    na telefonie sprawdza mi się znakomicie, to i na PC-cie chcę. Czy jest
    gdzieś jakiś niedrogi? Chodzi o taki off-line, bo on-line znalazłem:
    https://www.speechtexter.com/
    - ale odczuwam opory przed powierzaniem mu spraw osobistych ;-)

    --
    Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

    "Cokolwiek robisz
    - rób to dobrze!"
    Rzymskie (podobno):
    Quidqiud agis prudenter agas et respice finem