  • 1. Data: 2015-06-27 18:37:21
    Temat: dylemat nad prawkiem
    Od: daga1994 <dkocuba905@_NOSPAM_wp.pl>

    Hej ;)
    W listopadzie koncze 21 lat, w dniu swoich 18 urodzin zdałam prawko kat b.
    Od gimnazjum jeżdże na skuterze jonway 5fc. Teraz mam pewien dylemat i
    radze sie was czy lepiej zroic mi prawko A1 czy kupic jakas 150tke
    (chcialaym czasem przyjechac nim do domu z wrocka, okolo 130 km w jedna
    strone) ? prosze pomozcie
    z gory dziekuje ;)

  • 2. Data: 2015-07-24 16:06:39
    Temat: Re: dylemat nad prawkiem
    Od: madalena <fekt@_NOSPAM_wp.pl>

    Hej, moim zdaniem jeżeli nie chcesz naginać prawa i przepisów, to kup
    auto.a dopiero za 3lata od zrobienia prawka na B możesz jezdzic do 125cc.
    chcyba ze masz takie cisnienie na dwa kółka to wtedy zrobienie A1 było bo
    rozsądne.
    Chyba ze znasz jakies dobre leśno-polne tunele przelotowe żeby nie dać sie
    złapac do kontroli:)
    pozdrawiam Magdalena.