  • 1. Data: 2013-08-01 22:39:50
    Temat: dylemat ,pomożecie?
    Od: CoolTuralny <olektcz12@_NOSPAM_wp.pl>

    Witajcie! ;). Mam dylemat pomiędzy 50 a 125. Na celowniku mam Yamahe i
    Aprilie. Jeśli Aprilie to sx 50/125 a yamahe to dt 50/wr 125. Mam
    możliwość zdawania teraz na 50-tke czyli prawo jazdy kategorii Am. Za rok
    natomiast możliwość mam na 125-tke, i problem w tym ,że nie wiem co
    wybrać. Jeśli zrobiłbym na 50-tke to jeździłbym nią 3 lata do 18,
    następnie zrobił prawo jazdy kategorii A2.Jeśli zrobiłbym na 125 (A1)
    pojeździłbym 2 lata po czym na A2 po osiągnięciu 18 lat. Strasznie lubię
    jeździć. Jak myślicie poczekać ten rok? czy iść na 50-tke ? Czy jest aż
    taka duża różnica między 50 a 125? Proszę was o pomoc ;)

  • 2. Data: 2013-08-02 08:30:26
    Temat: Re: dylemat ,pomożecie?
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 1 Aug 2013 20:39:50 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za CoolTuralny
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > jeździć. Jak myślicie poczekać ten rok? czy iść na 50-tke ? Czy jest aż
    > taka duża różnica między 50 a 125? Proszę was o pomoc ;)

    Jeśli lubisz jeżdzić to wydaje mi się, że lepiej jeździć teraz niż za rok
    :)

    Piotr Klimek
    Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 3. Data: 2013-08-02 09:57:20
    Temat: Re: dylemat ,pomo?ecie?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-08-01 22:39, CoolTuralny pisze:

    >Jeśli zrobiłbym na 50-tke to jeździłbym nią 3 lata

    Nie bardzo widzę związek. Motocykle zmienia się często. Nic nie stoi na
    przeszkodzie, żeby 50 zamienić za rok na 125. Jeśli kupisz zadbaną
    używaną 50-tkę, to bardzo niewiele straci ona na wartości przez sezon.

    --
    MN

  • 4. Data: 2013-08-02 10:42:18
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2013-08-02 09:57, Marcin N pisze:

    > Nie bardzo widzę związek. Motocykle zmienia się często. Nic nie stoi na
    > przeszkodzie, żeby 50 zamienić za rok na 125. Jeśli kupisz zadbaną
    > używaną 50-tkę, to bardzo niewiele straci ona na wartości przez sezon.

    Dokładnie, tym bardziej, że syn mojego przyjaciela,kończy 18lat i
    sprzedaje teraz jakąś nie pamiętam aprille chyba, z silnikiem 50cm.I pod
    moją starą dupą to się rozpędziło ponad 100km/h bez żadnego problemu. A
    moto w stylu cross ,więc wygląda na "dorosły" nie jak ogarek czy jawka z
    mojego dzieciństwa.

    ja bym nie czekał...

    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek

  • 5. Data: 2013-08-02 13:58:55
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 02 Aug 2013 10:42:18 +0200) ktos podajacy sie za Viking
> [...]

    > moją starą dupą to się rozpędziło ponad 100km/h bez żadnego problemu. A
    > moto w stylu cross ,więc wygląda na "dorosły" nie jak ogarek czy jawka z

    Aprilia RX125, która miałem okazje parę razy jeździć też potrafiła mną pozamiatać.

  • 6. Data: 2013-08-02 15:26:41
    Od: Viking <v...@n...pl>

    W dniu 2013-08-02 13:58, Piotr Klimek pisze:
    > Dnia (Fri, 02 Aug 2013 10:42:18 +0200) ktos podajacy sie za Viking
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Aprilia RX125, która miałem okazje parę razy jeździć też potrafiła mną pozamiatać.

    Ok, tylko ja nigdzie nie wspomniałem że coś mną pozamiatało.
    Wyraziłem tylko zdziwienie ,że w ogóle się rozpędziła ponad 100 i to z
    lepszym czasem ,niż tego gościa od ogórkowej z wątku poniżej.

  • 7. Data: 2013-08-04 23:33:59
    Od: CoolTuralny <olektcz12@_NOSPAM_wp.pl>

    Dzięki !:) 50 tka czeka ;)