  • 1. Data: 2017-07-20 17:45:10
    Temat: dym
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=19fdA3FeZco

    https://www.youtube.com/watch?v=_dLUjiQOo4s

    ja cię kręcę, co to jest pokazane na tych filmikach?

  • 2. Data: 2017-07-20 18:03:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Niepelne spalanie zwiazane ze zbyt niska temperatura w cylindrach i wystudzeniem
    swiec zarowych spowodowane praca bez lub z malym obciazeniem.

  • 3. Data: 2017-07-20 18:37:22
    Temat: Re: dym
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ja cię kręcę, ale to jak w piekle normalnie, czy zwykły diselek też
    mógłby tak zadymić?

  • 4. Data: 2017-07-20 19:29:44
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 20.07.2017 o 18:37, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny
    'POPIS/EU pisze:
    > ja cię kręcę, ale to jak w piekle normalnie, czy zwykły diselek też
    > mógłby tak zadymić?
    jak miałem nieszczelność w dolocie to było podobnie :)
    No ale do domu trzeba było dojechać te parę ostatnich km.
    Jeden taki nawet usiadł na zderzaku bo tak mu się śpieszyło ale po
    lekkim dodaniu gazu zaraz zwiększył odległość do jakiś 60-70m :).

    --
    --- xyz

  • 5. Data: 2017-07-20 20:10:28
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    niepojęte rzeczy...

  • 6. Data: 2017-07-20 23:16:59
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    <N...@g...pl> wrote in message
    > https://www.youtube.com/watch?v=19fdA3FeZco
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=_dLUjiQOo4s
    >
    > ja cię kręcę, co to jest pokazane na tych filmikach?
    Kopcące ST44, zresztą w porównaniu z tymi na poniższych filmikach mało
    dymią.

    https://www.youtube.com/watch?v=trKF55sy6EI
    https://www.youtube.com/watch?v=3wsnrhdmR_c
    https://www.youtube.com/watch?v=ITZAkd2wv7o
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 7. Data: 2017-07-21 11:50:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mark" napisał w wiadomości grup
    "wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU"
    > https://www.youtube.com/watch?v=19fdA3FeZco
    > https://www.youtube.com/watch?v=_dLUjiQOo4s
    > ja cię kręcę, co to jest pokazane na tych filmikach?

    Tu to nie wiem - wlaczyl zaslone dymna ?

    >Kopcące ST44, zresztą w porównaniu z tymi na poniższych filmikach
    >mało dymią.
    >https://www.youtube.com/watch?v=trKF55sy6EI

    o k*** :-)

    J.

  • 8. Data: 2017-07-21 17:30:47
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > o k*** :-)

    i jeszcze ogień,

    nie ogarniam tego zupełnie,

    jak może pracować silnik w którym podczas otwierania zaworków jeszcze
    trwa wybuch... jak w tych monster truck...

  • 9. Data: 2017-07-21 18:16:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    I moze niech tak zostanie ze nie ogarniasz.

  • 10. Data: 2017-07-21 18:34:45
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    znaczy jednak popis/eu...