  • 1. Data: 2017-07-14 21:21:34
    Temat: dysk 2,5" i fritzbox
    Od: mx <n...@g...com>

    czesc, chce kupic zewnetrzny dysk 2,5" 2TB (nie wymaga ekstra zasilania) i podlaczyc
    go do fritzboxa (najnowszy model) zeby mozna bylo streamowac pliki na tv + jako
    backup komputera.
    Mam pytanie: czy to w ogole bedzie dzialac czy moze potrzeby jest jakis zewnetrzny
    dysk z zasilaniem ?

  • 2. Data: 2017-07-14 21:49:38
    Temat: Re: dysk 2,5" i fritzbox
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-07-14 o 21:21, mx pisze:

> [...]
    jako backup komputera.
    > Mam pytanie: czy to w ogole bedzie dzialac czy moze potrzeby jest jakis zewnetrzny

    http://forum.fritzbox.pl/wspo-praca-dyskiem-book-t10
    17.html

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2017-07-14 22:50:18
    Od: mx <n...@g...com>

    troche wolno, mimo ze usb3 -> usb3 , ciekaw jestem czy do plynnego stramingu na tv
    filmow FHD to wystarczy...

  • 4. Data: 2017-07-15 12:35:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-07-14 o 22:50, mx pisze:

    > troche wolno, mimo ze usb3 -> usb3 , ciekaw jestem czy do plynnego stramingu na tv
    filmow FHD to wystarczy...

    Chcesz bawić się streamingiem i jeszcze nie wiesz jakiej przepustowości
    potrzebujesz ?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2017-07-19 09:05:47
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>