  • 1. Data: 2011-02-22 22:41:30
    Temat: dzienne ledy...
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    Montować czy nie?

    Dostałem takie firmy Philips...ale jakoś zalatuje mi to wiocha:-)
    Głupio teraz tego nie zamontowac jak to był prezent:-)

    Co mślicie-warto?

    Może zoszczedzą mi na żywotności xenonów:-)

    --
    uciu

  • 2. Data: 2011-02-22 23:15:30
    Temat: Re: dzienne ledy...
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    > Może zoszczedzą mi na żywotności xenonów:-)
    Ja wstawilem w przeciwmgielne cos takiego:
    http://www.dealextreme.com/p/h3-5w-460-lumen-6500k-1
    02x3528-smd-led-car-white-light-bulb-pair-dc-12v-516
    90
    tylko trzeba zmierzyc czy wejdzie do klosza, homologacji zarowek raczej nikt
    nie bedzie sprawdzal.

    sz.

  • 3. Data: 2011-02-22 23:23:57
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    Użytkownik "szufla" <p...@p...pr> napisał w wiadomości

> [...]
    90
    > tylko trzeba zmierzyc czy wejdzie do klosza, homologacji zarowek raczej

    Żebyś się nie zdziwił jak dostaniesz mandat za używanie świateł
    przeciwmgielnych bez uzasadnienia.
    Natomiast te wieśniackie LED-y zapewne posiadają homologację i można je
    używać legalnie.
    Ponadto weź pod uwagę, że światła do jazdy dziennej muszą być umieszczone na
    odpowiedniej wysokości oraz w odpowiednim rozstawie.
    Nie wiem czy przeciwmgielne nie są zbyt nisko.

  • 4. Data: 2011-02-22 23:33:59
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    > No wlasnie wiekszosc ma takie kupne zamontowane na wysokosci zderzaka, bo
    > sie przygladalem.
    > Wydaje mi sie, ze policja troche ochlonela w temacie swiatel i generalnie
    > nie robia jakichs problemow. Sam wiele razy albo nie zaplilem w ogole albo
    > jezdzilem na pozycyjnych, mowie o jezdzie w miescie.
    > Oczywiscie jesli dostane mandat to poinformuje :)

    Bo akurat nie natrafiłeś na rozgarniętego funkcjonariusza :)

  • 5. Data: 2011-02-22 23:35:31
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

  • 6. Data: 2011-02-23 06:25:02
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "uciu" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Głupio teraz tego nie zamontowac jak to był prezent:-)
    >
    > Co mślicie-warto?
    >
    > Może zoszczedzą mi na żywotności xenonów:-)

    tutaj rzeczywiscie zrobisz wioche
    jak nie masz dziennych to nie masz
    i nie oszpecaj auta

    codziennie jadac do pracy jedzie jakies merc z naprzeciwka
    koles sobie dopkupil gdzies chinskie ledy dzienne
    chlopie daj spokoj nie dosc ze nie mial gdzie ich wsadzic to ten pasek
    tak slabo swieci i jest taki krotki ze z daleka zalatuje wiocha

    no i to miejsce
    podoba mi sie to co robi Audi dlugie ledy na dole mapy
    naprawde dlugie i choloernie jasne

  • 7. Data: 2011-02-23 10:19:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 22 Feb 2011 22:41:30 +0100, uciu wrote:
    >Montować czy nie?
    >Dostałem takie firmy Philips...ale jakoś zalatuje mi to wiocha:-)
    >Głupio teraz tego nie zamontowac jak to był prezent:-)

    Zawsze mozesz sie zaslonic ze teraz zimno, potem ze do nowego
    samochodu zamontujesz :-)

    >Co mślicie-warto?
    >Może zoszczedzą mi na żywotności xenonów:-)

    zaoszczedza ... ale czy tobie ? :-)

    J.

  • 8. Data: 2011-02-23 10:21:55
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Feb 2011 06:25:02 +0100, Kris wrote:
> [...]
    >chlopie daj spokoj nie dosc ze nie mial gdzie ich wsadzic to ten pasek
    >tak slabo swieci i jest taki krotki ze z daleka zalatuje wiocha

    Swiadek cos mataczy w zeznaniach.
    Albo "z daleka", albo "slabo swieci" :)

    J.

  • 9. Data: 2011-02-23 11:47:28
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Tue, 22 Feb 2011 22:41:30 +0100, uciu napisał(a):

> [...]
    > Głupio teraz tego nie zamontowac jak to był prezent:-)
    >
    > Co mślicie-warto?
    >
    > Może zoszczedzą mi na żywotności xenonów:-)

    Ja mam zamontowane takie światła (też wyrób Philipsa) i sobie chwalę,
    duża wygoda.
    U mnie przeważył fakt, iż auto najczęściej użytkuję w mieście i ciągłe
    zapalanie i gaszenie lamp nie wpływa pozytywnie na żywotność palników (a
    dostęp do nich jest słaby i kłopotliwy, więc ich wymiana kosztuje masę
    czasu (mechanik) lub nerwów (samodzielne grzebanie na dworze), a do tego
    zużycie płynu do spyskiwaczy radykalnie mi spadło (spryskiwacze lamp
    zużywają masę płynu), przez co nie muszę co i rusz celować do maleńkiego
    otworu wlotowego zbiorniczka, żeby dolać płynu.
    Ot, takie ułatwienie życia codziennego.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 10. Data: 2011-02-23 12:25:11
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

> [...]
    > zużywają masę płynu), przez co nie muszę co i rusz celować do maleńkiego
    > otworu wlotowego zbiorniczka, żeby dolać płynu.

    Brzmi bardzo rozsądnie.
    Faktycznie, mam xenony i zacznę się rozglądać teraz za dziennymi.

    Pozdrawiam - Darek.