  • 1. Data: 2005-03-17 20:47:51
    Temat: dziwnie nieskie transfery na styku pionier<->tpsa
    Od: gito <g...@n...pl>

    Moze mi ktos powiedziec czy cos sie znowu dzieje na laczach miedzy
    pionierem a tpsa?
    Od mniej wiecej tygodnia obserwuje bardzo niske transfery miedzy tymi
    laczami.
    Zwlaszcza jak probuje sciagnac cos ze swojego server na uczelni
    transfer spada do 10KB/s a powinien byc conajmniej 20x taki.
    Podobna sytuacje zauwazam jak probuje sciagnac z kilku srverow
    w roznych manach?

  • 2. Data: 2005-03-17 21:19:26
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    gito wrote:
    > Moze mi ktos powiedziec czy cos sie znowu dzieje na laczach miedzy
    > pionierem a tpsa?

    Do czasu, aż pionier się nie dogada z tepsą albo na odwrót, to należy się
    odprężyć i przyzwyczaić. Ten typ tak ma.

    :))))

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 3. Data: 2005-03-18 08:27:56
    Od: "Maar" <m...@n...plusnet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@k...org.pl> napisał w wiadomości

    > Do czasu, aż pionier się nie dogada z tepsą albo na odwrót, to należy się
    > odprężyć i przyzwyczaić. Ten typ tak ma.

    Dokladnie daj im jeszcze chwile, juz nie duza podobno.:)

    Maar