  • 1. Data: 2012-06-26 22:33:12
    Temat: dziwny zasięg
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    witam

    W niedziele wybrałem się na spacer nad lokalne jeziorko. Wiedziałem z
    przednich wycieczek, ze mój Play tam niema zasięgu, na ekranie pojawia
    mi się symbol roamingu. Roaming plusa. Po powrocie do domu sprawdzam na
    Btsearch gdzie są nadajniki. Wyobraźcie sobie że najbliżej jeziorka jest
    BTS.... Playa!. Następny w kolejności jest multiBTS 4 sieci zamontowany
    na wysokim kominie, a dopiero trzeci w kolejności jest nadajnik Plusa.
    Gdyby była jakaś awaria, nawet 2 BTSów, albo jakby coś się z upływem lat
    zmieniało, ale tak jest od dawna, i bez przerwy.
    Żadnych zabudowań, domki jednopiętrowe dalej niż 3km, jeziorko na
    równinie. Możecie mi wyjaśnić to zjawisko z brakiem zasięgu Play?

    ToMasz

  • 2. Data: 2012-06-26 22:58:28
    Temat: Re: dziwny zasięg
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

> [...]
    > Żadnych zabudowań, domki jednopiętrowe dalej niż 3km, jeziorko na
    > równinie. Możecie mi wyjaśnić to zjawisko z brakiem zasięgu Play?

    Anteny "patrzyły" w przeciwną stronę? Anteny w ogóle nie transmitują GSM
    tylko pasma do transmisji danych?

    --
    Grzexs

  • 3. Data: 2012-06-27 14:09:24
    Od: "phungus" <p...@g...pl>

    ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> napisał(a):

    > Możecie mi wyjaśnić to zjawisko z brakiem zasięgu Play?

    1. Widziales fizycznie ten nadajnik, czy tylko na mapie ? Pomimo dobrej roboty
    tworcow, bazy BTSearch nie uwazam za najpewniejsze źrodlo informacji.
    2. Moze w danej chwili BTS byl wylaczony/rekonfigurowany/etc... ?

    Pozdro,
    ph.

  • 4. Data: 2012-06-27 21:21:55
    Od: Leszek Zur <l...@t...eu.org.USUNTO>

    W dniu 2012-06-26 22:33, ToMasz pisze:
> [...]
    > Gdyby była jakaś awaria, nawet 2 BTSów, albo jakby coś się z upływem lat
    > zmieniało, ale tak jest od dawna, i bez przerwy.

    A sprawdzałeś "Lokalizacje z bazy BTSearch.pl" czy domyślne "Bieżący
    wykaz pozwoleń radiowych UKE" ?
    Może podaj jaka to miejscowość i który BTS.

    Leszek