  • 1. Data: 2010-01-10 00:19:25
    Temat: [e52] solitaire
    Od: "eisum" <e...@e...ok>

    Po aktualizacji oprogramowania telefonu i wymianie karty pamieci zginela mi gra
    solitaire (Top Hits Solitaire Collection). Udostepnijcie instalke.

    --
    eisum

  • 2. Data: 2010-01-10 01:23:37
    Temat: Re: [e52] solitaire
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 10-01-2010 o 01:19:25 eisum <e...@e...ok> napisał(a):

    > Po aktualizacji oprogramowania telefonu i wymianie karty pamieci zginela
    > mi gra solitaire (Top Hits Solitaire Collection). Udostepnijcie instalke.

    Straszzzne, i co to będzie teraz bez tej gierki, E52 do kosza..

    Może tu znajdziesz swą zgubę:
    http://www.ipmart-forum.pl/search.php?searchid=13644
    22

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-01-10 17:03:37
    Od: "eisum" <e...@e...ok>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
> [...]

    > gra solitaire (Top Hits Solitaire Collection). Udostepnijcie instalke.

    Straszzzne, i co to będzie teraz bez tej gierki, E52 do kosza..

    Wniskujac po Twojej wypowiedzi pewnie bys wyrzucil.

    --
    eisum

  • 4. Data: 2010-01-10 19:49:07
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 10-01-2010 o 18:03:37 eisum <e...@e...ok> napisał(a):

> [...]
    > http://www.ipmart-forum.pl/search.php?searchid=13644
    22

    > Wniskujac po Twojej wypowiedzi pewnie bys wyrzucil.

    To naucz się wnioskować i cytować.
    I nie wchodź na stronę co Ci podałem bo tylko zasypiesz się kolejnymi
    niewiadomymi.