  • 1. Data: 2016-05-01 11:14:10
    Temat: efekt lightbox
    Od: "Michal M. Lechanski" <m...@d...eu>

    Dzień dobry

    mam hosting (i nie mogę na razie tego zmienić) który nie pozwala
    edytować <head>, a w <body> nie pozwala dodawać skryptow, które miałyby
    być pobrane z internetu. Nie ma tam PHP i używać można HTML5 i JavaScript.

    Czy i w jaki sposób mogę na stronie na tym hostingu dodać efekt podobny
    do Lightbox?
    Najlepiej gdyby to było rozwiązanie proste i darmowe.

    Z góry dziękuje za jakiekolwiek wskazówki.

    --
    The Mis'

  • 2. Data: 2016-05-01 19:50:03
    Temat: Re: efekt lightbox
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 1 May 2016 10:14:10 +0100, Michal M. Lechanski napisał(a):

    > Czy i w jaki sposób mogę na stronie na tym hostingu dodać efekt podobny
    > do Lightbox?
    > Najlepiej gdyby to było rozwiązanie proste i darmowe.

    Dowolną wtyczką tego typu (Lightbox, Colorbox, Thickbox, itp.). Skrypty
    możesz dołączać w <body/>, razem z ich konfiguracją.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2016-05-02 02:11:17
    Od: "Michal M. Lechanski" <m...@d...eu>

    On 01/05/2016 18:50, Borys Pogoreło wrote:

    > Skrypty
    > możesz dołączać w <body/>, razem z ich konfiguracją.

    Dziękuję, wiem że można w <body> ale jak pisałem, hosting nie pozwala na
    skrypty, które są pobierane z internetu.
    Musiałbym taki skrypt pobrać i umieścić jego kod w <body>, a to nie
    wydaje mi się rozsądne, ani nie sądzę żeby hosting się na takie
    rozwiązanie zgodził.

    Czy nie ma innej możliwości?

    Jeszcze raz bardzo dziękuję.

    --
    The Mis'

  • 4. Data: 2016-05-02 11:18:20
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 2 May 2016 01:11:17 +0100, Michal M. Lechanski napisał(a):

    > Dziękuję, wiem że można w <body> ale jak pisałem, hosting nie pozwala na
    > skrypty, które są pobierane z internetu.

    Nie masz żadnej możliwości wgrania plików na ten serwer?

    > Musiałbym taki skrypt pobrać i umieścić jego kod w <body>, a to nie
    > wydaje mi się rozsądne, ani nie sądzę żeby hosting się na takie
    > rozwiązanie zgodził.

    Jeśli możesz wyłącznie wkleić treść w HTML, to tylko takie rozwiązanie Ci
    zostaje. Poszukaj jakiegoś prostego skryptu. Chyba oryginalny Lightbox po
    kompresji nie będzie mieć więcej, niż kilka KB. Niektóre same wygenerują
    potrzebny CSS, obrazki interfejsu już chyba możesz pobrać z zewnątrz.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2016-05-02 20:25:24
    Od: "Michal M. Lechanski" <m...@d...eu>

    W dniu 02/05/2016 o 10:18, Borys Pogoreło pisze:

    > Nie masz żadnej możliwości wgrania plików na ten serwer?

    poza plikami graficznymi i video/audio - nie ma możliwości. Nawet kod
    html musi być wpisany w ichnim formularzu, a nie wgrany na serwer w
    postaci gotowego pliku.

    > Jeśli możesz wyłącznie wkleić treść w HTML, to tylko takie rozwiązanie Ci
    > zostaje.

    Dziękuję bardzo. Przyjrzę się temu, choć marnie to widzę.

    Pozdrawiam.

    --
    The Mis'