  • 1. Data: 2016-09-02 21:50:56
    Temat: elektroda.pl
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ma Ktoś może zupełnym przypadkiem screena z listą kategorii forum
    elektorda.pl sprzed zmiany kolorystycznej?

  • 2. Data: 2016-09-02 22:07:57
    Temat: Re: elektroda.pl
    Od: rzymo <r...@g...com>

    W dniu piątek, 2 września 2016 21:51:03 UTC+2 użytkownik platformowe głupki napisał:
    > ma Ktoś może zupełnym przypadkiem screena z listą kategorii forum
    > elektorda.pl sprzed zmiany kolorystycznej?

    Przecież możesz sobie przestawić na stary wygląd, gdzie problem?
    (osobiście to korzystam tylko ze starego)

  • 3. Data: 2016-09-02 22:12:28
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    niestety nie mogę, trafiłem na kolegów romana...

    czy mógłbyś mi zrobić screena ze strony głównej forum?

  • 4. Data: 2016-09-02 23:33:57
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 02.09.2016 o 22:12, platformowe głupki pisze:
    > niestety nie mogę, trafiłem na kolegów romana...
    >
    > czy mógłbyś mi zrobić screena ze strony głównej forum?

    czego NIE MOŻESZ ?
    Specjalnie dla ciebie zablokowali stronę elektrody ?

    (piątek dniem dobroci dla ziemian)

  • 5. Data: 2016-09-03 01:41:37
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 02.09.2016 o 23:33, sundayman pisze:

    > czego NIE MOŻESZ ?
    > Specjalnie dla ciebie zablokowali stronę elektrody ?
    >
    > (piątek dniem dobroci dla ziemian)

    No to chyba nie dla niego.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 6. Data: 2016-09-03 02:04:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Podobno metoda chybil trafil zbanowali pol miasta w ktorym mieszka. Na 50 lat
    zbanowali.

  • 7. Data: 2016-09-03 15:18:17
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    prawie, do 2034... to już niedługo...

  • 8. Data: 2016-09-03 17:16:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Farciarz. To juz za 18 lat bedziesz mogl raz o cos zapytac.

  • 9. Data: 2016-09-03 23:33:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    platformowe głupki pisze tak:

    > elektorda.pl

    Łał a jakie tam ciekawe topiki o niewolnikach AMOLED mają miejsce.
    Tylko że trzeba Firefoxa odpalać :/

    http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3243862.html#1
    5905233

    --