  • 1. Data: 2016-10-20 17:14:34
    Temat: elektrodas rules
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    co tam audiofile

    http://allegro.pl/atari-130-xe-i6564710668.html

  • 2. Data: 2016-10-21 13:58:59
    Temat: Re: elektrodas rules
    Od: f...@g...com

    użytkownik w systemie siła 'PO/EU napisał:
    > co tam audiofile
    >
    > http://allegro.pl/atari-130-xe-i6564710668.html

    Co Karolu chcesz przez to powiedzieć?
    Ile można było kupić za kwotę kiedy stał na półkach, a ile
    obecnie? Obecnie może fajne jako hobby i nic więcej.
    Na kabelkach fortuny raczej nie wróżę.

    Karolu, jak chcesz być bogaty, musisz połączyć GPS z GPRS
    i przekonać klienta, że rozwiązanie monitoringu pojazdu
    jest bardziej ekonomiczne kiedy nabywca kupi to rozwiązanie za gotówkę,
    a nie w formie abonamentu.

  • 3. Data: 2016-10-21 15:28:56
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 21 Oct 2016 04:58:59 -0700 (PDT),
    f...@g...com wrote:
    > i przekonać klienta, że rozwiązanie monitoringu pojazdu
    > jest bardziej ekonomiczne kiedy nabywca kupi to rozwiązanie za got?
    > ?wkę,
    > a nie w formie abonamentu.

    A po co za to płacić jak takie usługi są za darmo?

    --
    Marek

  • 4. Data: 2016-10-21 15:39:55
    Od: f...@g...com

    użytkownik Marek napisał:

    > A po co za to płacić jak takie usługi są za darmo?

    Widocznie o czym innym gadamy, daj przykład o co ci chodzi.

  • 5. Data: 2016-10-21 16:43:59
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    rozumiem, że jak już opanuję oficjalną listę moich wrogów to wszyscy
    grzecznie się do niej dopiszecie?

  • 6. Data: 2016-10-21 17:56:15
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    ale tak na poważnie, nie bawi Cię to, że ktoś spalił kompa i jeszcze
    tłumaczy, że nie... strasznie się musimy różnić ideologicznie (wiadomo
    frajer zablokowany przez strefę)...

  • 7. Data: 2016-10-21 22:53:16
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 21 Oct 2016 06:39:55 -0700 (PDT),
    f...@g...com wrote:
    > Widocznie o czym innym gadamy, daj przykład o co ci chodzi.

    trakergps.pl

    --
    Marek

  • 8. Data: 2016-10-22 12:16:49
    Od: f...@g...com

    użytkownik Marek napisał:

    > trakergps.pl

    Jakieś ekonomiczne rozwiązanie niby jest, podobnych stron pewnie jest więcej.
    Miałem na myśli rozwiązanie bardziej profesjonalne, tracker
    z zewnętrzna anteną działające trochę dalej od stacji, komunikacja
    niekoniecznie najszybsza tylko najbardziej pewna. Odłączenie
    akumulatora w samochodzie nie wyłącza od razu urządzenia itd.

    Czyli coś zrobione z głową, działające pewnie i wszędzie, a nie
    tylko 2km od stacji.

    Te zabawki za 100PLN sprzedawcy określają tak.
    Decydując się na zakup tego lokalizatora trzeba pamiętać, że jest to urządzenie
    raczej do zabawy i eksperymentowania niż do profesjonalnego zarządzania flotą.

  • 9. Data: 2016-10-22 19:04:24
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik

> [...]

    Decydując się na zakup tego lokalizatora trzeba pamiętać, że jest to
    urządzenie raczej do zabawy i eksperymentowania niż do profesjonalnego
    ---
    Co Ty pitolisz ? :-)

    Przecież to jest oparte o trackery wysyłające przez GSM. Lepszej sieci nie
    zrobisz. Taki tracker z wewnętrzną baterią kosztuje na ali... 18 dolarów. Są
    oczywiście droższe, np w lepszej obudowie i może z zewnętrzną anteną. I
    tańsze za 14 bez baterii i I/O. Ale to wszystko podobny poziom jakościowy.

  • 10. Data: 2016-10-24 14:00:51
    Od: f...@g...com

    użytkownik re napisał:

    > Co Ty pitolisz ? :-)

    Zadziała to w rosji, niemczech?

    Cena smsa w roamingu to 8-24gr, to nie jest takie chop siup
    jak sugerujesz.