  • 1. Data: 2014-11-26 18:58:40
    Temat: elektronik samochodowy warszawa
    Od: maciek <m...@n...pl>

    Witam,

    Czy moglby ktos z Szanownych grupowiczow polecic dobrego elektronika
    samochodowego w Warszawie (najlepiej Wola, Jelonki, Bemowo)zeby
    sprawdzic immobilizer w moim Volvo V70 2,5TDI, 98r. Mam problem z
    uruchamianiem silnika. Poczatkowo podejrzenia padaly na pompe (byl blad
    czujnika suwaka) ale pompa juz po regeneracji a problemy dalej sie
    pojawiaja. Ostatnia diagnostyka wykazala brak komunikacji z kluczykiem,
    zamienilem kluczyk, przez jakis czas bylo ok ale dzisiaj znowu zalapal
    za ktoryms z kolei wyciagnieciem kluczyka ze stacyjki.

    pzdr
    maciek

  • 2. Data: 2014-11-26 19:22:34
    Temat: Re: elektronik samochodowy warszawa
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2014-11-26 o 18:58, maciek pisze:
> [...]
    > zamienilem kluczyk, przez jakis czas bylo ok ale dzisiaj znowu zalapal
    > za ktoryms z kolei wyciagnieciem kluczyka ze stacyjki.

    M.A.S. na Ostroroga.

  • 3. Data: 2014-11-26 23:12:51
    Od: "casidi7272a" <c...@g...pl>

> [...]
    > diagnostyka wykazala brak komunikacji z kluczykiem, zamienilem kluczyk,
    > przez jakis czas bylo ok ale dzisiaj znowu zalapal za ktoryms z kolei

    znam na Bemowie, ale to jeszcze praktycznie wola niedaleko Wola Parku na ul.
    Górczewskiej
    NOWA, tel. 226641188.
    znam kilka przypadków z elektroniki że nie dawali nigdzie rady, a tam
    poradzili sobie z nietypowymi
    problemami z elektroniką samochodową.

  • 4. Data: 2014-11-27 11:19:46
    Od: pwz <p...@o...eu>

    Spec od Renault, ale może i do Volviaka zajrzy - na Konarskiego, obok
    Colorado.
    pwz