  • 11. Data: 2023-10-14 19:40:55
    Temat: Re: [elektryki] Możesz sobie wetknąć czajnik
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.10.2023 o 14:48, J.F pisze:

    > A UK ponoc ma najlepsze gniazdka ... u nich takiego zakazu nie
    > planują?

    Elektrokuce myślały że będą mieć tanio bo dymać państwo będzie blokersów
    bez gniazdek. I teraz mają majdfaka, że to przecież miało być taniom,
    wygodnie i ekologicznie a oni dodatkowo system wydymali to wogóle za
    darmowo i jeszcze do tego prądu dla domku naruchają i upchną za darmow w
    systemie energetycznym w lato żeby odebrać sobie w zimę. No a finał i
    tak będzie taki że fred wydyma ich. Jak pisałem 10 lat temu to byłem
    szurem:P

    PS - jeśli myślą że państwo sobie nie odbije starych zasad rozliczeń to
    gratuluję dobrego samopoczucia:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!