  • 11. Data: 2019-03-26 21:28:19
    Temat: Re: elementy furii
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 marca 2019 15:57:38 UTC+1 użytkownik fir napisał:
> [...]
    (wywoluje moja wlasna dllke by ladniej wygladalo niz zwyczjanie na konsoli)

    bo ostatnio sie zaczalem mega lenic) nap[isalem asembler (organic asm)... ...ten asm
    nie ma tez wklepanych wielu mnemonikow, bo mi sie nie chcialo, nie ma tez chyab
    wszystkich trybow adresowan, dlatego rozbudowayanie tego kompilatora wymaga grzebania
    i w jednym i drugim i przez to jest lekko ciezkie (nie az tak co prawda ale chyba
    faktycznie przyznam ze pisanie kompilatora i asma na x86/win32
    trzebbyc involved (troche bardziej niz zwykle) i to troche meczy, nie zawsze mi sie
    chce

    sobie zewre by napisac troche wiecej featurez :/

    spowodowalo ze nizknal w ulamek sekundy

    deklaracje-inicjalizacje od przypisan ale skoro int jest z lewej to wiadomo ze to
    deklaracja

    SetSleepValue SetupWindow2

    plucahc niesamowicie), ale jakbym sie zebral to to mnie teraz czeka

    zagmatwany, najgorsze w nim jest to ze
    jeszcze ew fizupowac i mozna sie troche pogubic, - sam jestem leniwy i nie zawsze
    lubie sie zaglebiac a w powierzchniowym trybie nie wszystko da sie ad-hoc dopicac,
    tak ze az sie balem grzebac w tym calbacku - ale jakos poszlo ;c

    dllek ale nei mam importow zmiennych, musialbym grzebac chyba w asmie a mi si enei
    chce, do tego nie ma tez chyab nawet przypisywania zwracanej zmiennej do inta,

    (wlasny kompilatorek z potencjalna kontrola nad wszystkimi etapami procesu to jest
    jednak cos fajnego, khu)

> [...]
    > cdecl green_fire sprint(" key pressed %d \x00", last_key_pressed);
    >
    > return
    >

    > void main()
    > cdecl green_fire RegisterRunFrame( &RunFrame );
    > cdecl green_fire RegisterMouseMove( &ProcessMouseMove );
    > cdecl green_fire RegisterKeyDown( &ProcessKeyDown );
    >
    > cdecl green_fire SetSleepValue(30)
    > cdecl green_fire SetupWindow2(" furia pre c compiler \x00", 4, 5,
    567, 443 );
    > return
    >
    > musialem dac stuby we wlasnym zreszta asmie by moc czytac argumenty funkcji z
    callbacka i jest tam tez watly if, ale pokazuje ze od biedy mozna w tym juz napisac
    jakies apki, choc czlek by sie troche nameczyl bo zam malo tam rzeczy ciagle
    zaimplementowane

    > polecam odpalic nie jest to wirus (mozna przesanowac np antywirem online, np
    >
    > https://www.virustotal.com/pl/

    w tym wirus ttal btw 5 pokazuje alerty a 60 nie, ale to dlatego ze sam generuje exe i
    nie chialo mi sie wypelniac wszystkich pol, pozniej to poprawie

    tak czy owak jestem zadowolony ze udalo sie trzasnac chocby taki kompilatorek -
    trzasnalem go o ile pamietam w okolo tydzien.. i jest to pozytywny fakt

    myslalem ze kompilator bedzie trudniejszy do pisania niz assembler a chyba jest
    latwiejszy...

    szkoda ze jestem na swoistym kacu (po pepsicoli), rowniez moje wyzsze zdolnosci
    intelektualne chyab stepialy (przez co mzowiwe ze latwiej mi sie pisze, bo intelekt
    genaralnie moze robic za 'big distraction' ) (nie chialbym jednak oglupiec na stale,
    a to boje sie mi grozi)

  • 12. Data: 2019-03-26 22:00:47
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    fir <p...@g...com> wrote:

    > w tym wirus ttal btw 5 pokazuje alerty a 60 nie,

    XD

    > rowniez moje wyzsze zdolnosci intelektualne chyab stepialy

    XDD

    > (przez co mzowiwe ze latwiej mi sie pisze, bo intelekt genaralnie moze robic za
    'big distraction' )

    XDDD

    > (nie chialbym jednak oglupiec na stale, a to boje sie mi grozi)

    XDDDDDDDD boże fir, powiedz, że ty się zgrywasz, błagam. Nie wierzę, że
    można tak na serio.

  • 13. Data: 2019-03-26 22:18:10
    Od: Emru <e...@g...com>

    W dniu Tue, 26 Mar 2019 12:12:57 +0000, użytkownik Queequeg napisał:

    > this shouldnt appear unfortunate error detected p0zioma linia poza
    > zakresem didnt found file %s dhgekjh cannot mallock data for file %s
    > unsupported case atthe moment cant open process for get memory info
    > tryin connect to server '%s'

    Brakuje tylko fprintf(stderr, "DUPA\n");

  • 14. Data: 2019-03-26 22:47:08
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Emru <e...@g...com> wrote:

    > Brakuje tylko fprintf(stderr, "DUPA\n");

    https://i1.kwejk.pl/k/obrazki/2012/08/5a14bd17ed1d1e
    d2eb39a779769c8dd3.png ;)

    W pliku HelloFuria.c, znajdującym się w archiwum, jest za to "dipa",
    "zipa" i "upa".

    #v+
    void upa()
    cdecl msvcrt printf(" upa \x00")
    return

    void foo()
    dipa()

    zipa(zipa_x = 11, zipa_y=30)
    cdecl msvcrt printf(" zipa sum %d difference %d \x00", zipa_sum, zipa_difference)

    upa()
    return

    void dipa()
    cdecl msvcrt printf(" dipa \x00")
    return
    #v-

  • 15. Data: 2019-03-27 16:59:36
    Od: fir <p...@g...com>

    to bylo ofc nawiazanie do slawnego
    'big firr & pippa zippa, deszcze niespokojne, 2017'
    (ofc, dla mnie)

    no dobra chyba trzeba sie sprezyc i zrobic kilka malych poprawek..strach troche jest,
    jakbym wozil wegiel

  • 16. Data: 2019-03-28 08:21:29
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    fir <p...@g...com> wrote:

    > to bylo ofc nawiazanie do slawnego
    > 'big firr & pippa zippa, deszcze niespokojne, 2017'
    > (ofc, dla mnie)

    Google nic nie pokazuje po wpisaniu tych słów, więc czy aby sławnego?

    > no dobra chyba trzeba sie sprezyc i zrobic kilka malych poprawek..strach troche
    jest, jakbym wozil wegiel

    Może wożenie węgla to nie byłby taki zły pomysł...

  • 17. Data: 2019-03-28 08:55:13
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 marca 2019 08:21:31 UTC+1 użytkownik Queequeg napisał:

    > Google nic nie pokazuje po wpisaniu tych słów, więc czy aby sławnego?

    > Może wożenie węgla to nie byłby taki zły pomysł...

    robisz powazny blad nasza tepa usenetowa niedorozwinieta gnido caly czas probujac
    udawac ze ja z toba rozmawiam i ze prowadzisz ze mna dyskusje na rownym poziomie
    wklepujac swoje kretyniczne teksciki

    jest w tym powazny falsz bo tak oczywiscie nie jest i udawanie niewiele ci da
    patologiczny intelektualnie niedorozwiniety kretynie...

    prawda jest taka ze jestes niedorozwinietym kratynem lubiacym naduzywac braku opcji
    bana dla niedorozwinietych narzucajacych sie z glupota matolow na usenecie - wiec
    jako matol pchsz sie tam gdzie nie twoje miejsce poki nie spazysz sie z tym calym
    swoim gownem doklejanym do normalnych watkow i to nie spazysz bardziej niz ci sie
    wydaje (proporcjonalnie do poziomu swojego skretynialego gowna ktore zastepuje ci to
    miejsce gdzie inteligentni ludzi mja mozg)

    dla mnie bycie tego rodzaju prymitywnym bucem to powazne naduzycie, bycie bucem
    doklejajacym sie do ludzi ktorzy jasno powiedzili ci ze jestes narzucajacym sie bucem
    juz podchodzi pod nalezna penalizacje

    moglbym powiedziec duzo wiecej, pare rzeczy od ktorych gowno w twoim typie narobilo
    by na dywan, ale nie mam nawet checi tego pisac bo to oczywiste, chce jednak
    sprostowac ze twoje gowniacze udawanie na sile ze jako klejacy sie gowniak prowadzisz
    jakas dyskusje a nie produkujesz skretyniele gowno w watkach ludzi na usenecie
    niewiele ma sensu panie skretynialy klejaku gówniaku

  • 18. Data: 2019-03-28 09:19:09
    Od: g...@g...com

    W dniu czwartek, 28 marca 2019 08:55:14 UTC+1 użytkownik fir napisał:

    > robisz powazny blad nasza tepa usenetowa niedorozwinieta gnido

    nie wiem po co w ogóle odpowiadasz na takie zaczepki.
    jak to mówio, szkoda szczępić ryja.

  • 19. Data: 2019-03-28 14:08:23
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 marca 2019 09:19:10 UTC+1 użytkownik g...@g...com napisał:

    troche jest, jakbym wozil wegiel

    > nie wiem po co w ogóle odpowiadasz na takie zaczepki.
    > jak to mówio, szkoda szczępić ryja.

    czasem warto odpowiedziec, bo widzisz co tu sie dzieje:
    skretynialy matolek dokleil sie ze swoimi gowniackimi tekscikami i probuje mi w
    swoich urojeniach robic mi za 'pouczacza'
    wali gowniane zarciki na poziomie kretyna, wysnuwa swoje kretyniczne 'pretencje'

    z matolami juz tak jest ze nie czuja swojego kretynizmu i z tym smutnym matolem tez
    tak oczywiscie jest, warto wiec wyjasnic mu ze nie tak sie sprawy maj jak ow klejacko
    gowniacki kretym sobie roi

    z matolami mam ogolnie troche praktyki i wiem jak jest.. czegoz zreszta oczekiwac od
    kretyna, jest kretynem wiec bedzie zachowywal sie jak kretyn

    gdyby jednak odsiac to góffno to daloby sie jeszcze to o czyms troche pogadac, bo
    wbrew pozorom, mimo ze tu ostatnio nie pisuje troche ciekawych uwag moglbym miec ;c

    ten kompilatorek mi dosyc dobrze poszedl..i jestem nawet wielce zadowolony
    z obecnego efektu choc mam jeszcze pare problemow, np ten wspomniany niektore
    antywiry blednie rozpoznaja mojego wygenerowanego exe jako potencjalne malware i do
    konca nie wiem co gdzie wklepac w tym headerze PE by sie odczepily (da sie to
    sprawdzic niewatpliwie chocby porownujac z exekami generowanymi przez inne
    kompilatory ale jest to troche mozolnej roboty, mozliwe ze nawet na kilka dni

    np w headerze pe sa takie pola

    opHeader.MajorLinkerVersion = 1;
    opHeader.MinorLinkerVersion = 1;

    opHeader.SizeOfCode = AlignNumberUp( Give_Code_UnalignedSize() ,
    file_section_alignment);
    opHeader.SizeOfInitializedData = AlignNumberUp( Give_Data_UnalignedSize() ,
    file_section_alignment)
    + AlignNumberUp( bss_reserve ,
    file_section_alignment); //??? dodac bbs?
    opHeader.SizeOfUninitializedData = 0;

    opHeader.BaseOfCode = Give_CodeSection_RamOffset();

    opHeader.MajorOperatingSystemVersion = 5;
    opHeader.MinorOperatingSystemVersion = 0;
    opHeader.MajorImageVersion = 1;
    opHeader.MinorImageVersion = 1;
    opHeader.MajorSubsystemVersion = 1;
    opHeader.MinorSubsystemVersion = 1;
    opHeader.Win32VersionValue = 0;
    // opHeader.Checksum = 0;
    // opHeader.DLLCharacteristics = 0;
    opHeader.SizeOfStackReserve = 2*1024*1024;
    opHeader.SizeOfStackCommit = 512*1024;
    opHeader.SizeOfHeapReserve = 2*1024*1024;
    opHeader.SizeOfHeapCommit = 512*1024;
    opHeader.LoaderFlags = 0;

    u diabla nie wiem co tam wstawic a dokumentacja na szybko wyszukana nie tlumaczy
    wprost o co chodzi

    nie pisza np czy rozmiar of "data" to rozmiar bez alignmentu, wyrownany w gore do
    aligmentu w pliku (512) do aligmentu
    w ram (4096) i czy dodac tam tez moje oszukane .bss

    (w kompilatorze mozna oszukac jak ktos jest leniwy ze generujesz sekcje z
    inicjalizowanymi danymi (np pow 500 bajtow) i tyla zapisujesz w pliku (wyrownane w
    gore do np 512) ale jako rozmiar podajesz to powiekszone o rozmiar jaki zajmuja twoje
    wszystkie ststyczne tablice np 5 MB ) i teraz nie wiem ktora z tych 6 opcji tam mam
    wklepac... ot takie bolaczki w pisaniu asemblera samemu

    (nawet przyjemne ale nie am z kim pogadac a dokumentacja i tutoriale nie mowia w
    prost i trzeba wertowac wiele godzin googla nim sie znajdze wszystkie potrzebne
    szczegoly)

    niejaki gynvael coldwind ma na ircu freenode kanal #gynvaelstream, moze tam kogos
    spytam

  • 20. Data: 2019-03-28 17:22:12
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 28 marca 2019 14:08:24 UTC+1 użytkownik fir napisał:

> [...]
    szczegoly)

    > niejaki gynvael coldwind ma na ircu freenode kanal #gynvaelstream, moze tam kogos

    ok podejrzalem jakis exe w ollydebug i troche sie wyjasnilo... co prawda nie wiem
    nadal co w wypadku tej doklejki bss do daty ale 1) trzebbedzie sie nie lenic i zrobic
    odzielna bss (nie chcialem tego chyba robic bo lekko komplikuje asembler, labele z
    kazdej sekcji chyba trzeba odzielnie trzymac w odzielnym worze) 2) gdybym sie lenil
    to chyba mozna dac data + bss i tyle

    (kod asemblera troche strach dotykac nie dlatego zebym go zle napisal ale cholerny
    asembler nie da sie robic w linearnych przebiegach tylko np jeden pass asemblacji
    zalezy od polozenia danych w innych sekcjach a te polozenia sa znane dopiero po
    assemblacji (bo sa polozne pos ekcji kodu ktora moze miec rozna dlugosc w zaleznosci
    ile kodu bylo zasemblowanego), dlatego dla mnie ten asm jest wpieniający ..poki sie
    ew czlowiek do tego nie przyzwyczai (a jeszcze nie mialem czasu sie do tego
    przyzwyczajac ;c)