  • 31. Data: 2019-03-30 00:07:53
    Temat: Re: elementy furii
    Od: fir <p...@g...com>

    W dniu piątek, 29 marca 2019 22:23:18 UTC+1 użytkownik g...@g...com napisał:

    > Nawet jeśli tak, to dzielenie się stanem zdrowia nie jest obraźliwym zachowaniem

    > Ja nie mam nic przeciwko, że sobie mogę poczytać różne rzeczy tego rodzaju.
    > A jeśli nie mam ochoty, to nie czytam.

    > Przeczytaj raz jeszcze. Fir napisał dwa posty, pod nimi były dwie odpowiedzi
    Queequega, i w pierwszej z nich padło określenie "analfabeta".
    > (Tak w każdym razie mi się to wyświetla w Google Groups.)

    > Nie uważam, że "fir może jechać po bandzie", tylko zwracam uwagę, że zachowanie
    fira jest odpowiedzią na inne zachowanie, które nie powinno mieć miejsca.

    > W moim odbiorze używa ich tylko w odpowiedzi na prowokacje innych osób.
    > (Jeśli wskażesz mi kontrprzykład, to zmienię zdanie)

    > Może się nie rozumiemy.
    > Mi nie chodzi o użyte słowa. Chodzi mi o cel, w jakim się dany temat podejmuje.
    > W tym przypadku fir chciał przedstawić owoce swojej pracy. Dla mnie one nie były
    przesadnie interesujące, toteż nie włączyłem się do dyskusji.
    > Queequeg włączył się do dyskusji, ale nie po to, żeby przedstawić jakiś sensowny
    punkt widzenia, tylko żeby obrazić fira. Tak to w każdym razie wygląda z mojej
    perspektwy. Jak swego czasu szperałem archiwa wiadomości, to nie znalazłem ani jednej
    wypowiedzi Queequega, która byłaby jakkolwiek konstruktywna, albo która miałaby
    jakąkolwiek wartość merytoryczną. To zawsze były tylko zaczepki tego rodzaju. (Jeśli
    wskażesz mi kontrprzykład, to zmienię zdanie)

    > Najwidoczniej mam w tej kwestii inne doświadczenia

    > OK. Ale słowo-klucz to "reakcje".
    > A pytanie-klucz to "reakcje na co?"

    lol, moze odpowiem na pare kwestii
    1) nie 'dziele' sie swoim stanem zdrowia
    - czasme czuje sie tak beznadziejnie ze
    popriostu ciezko o tym nie napisac 9zwlaszcza jesli ktos lubi w pisaniu odwolywac sie
    do istatnych spraw (a stan zdrowia i samopoczucie jest wbrew pozorom istatnym
    czynikiem w powaznej umyslowej robocie) [ostatnio zreszta nic o tym kawal czasu nie
    pisalem]

    2) nie lubie matolow i uwazam ze te przedszkolne dyskusje sa niepotrzebne, bo to nie
    zmienia faktu ze nielubie matolow

    sam uwazam ze naduzyciem jest raczej szacunek dla matolow niz brak tego szacunku - i
    mowie powaznie.. nie nalezy byc oczywiscie napastliwym itd kleic sie do kogos kogo si
    enie lubi jak goofno do podeszfy - ale do szacunku dla prymitywnych cwokow nikt mnie
    raczej nieststy nie namowi,

    prblemem tutaj nie jest szaunek a napastliwosc i pretensjonalne glupota

    pozatym nudne sa te dyskusje, i nie mam checi w tym uczestniczyc...szkoda mi czasu na
    dyskusje na baranim poziomie, a kolega roman tyczka nieststy za wiele soba nie
    reprezentuje, choc przynajmniej snie klei sie d mnie jak ten drugi patologiczny
    matiol - co do mnie to ja nieststy alo akceptuje dyskusje na nieco wyzszym pozimie
    merytorycznym albo wcalenie akceptuje takiej dyskusji i tio raczej na pewno sie nie
    zmieni..wrecz z czasem am coraz mniej cierpliwosci nieststy (moze kiedys gdy bede
    mial wiecej czasu pomysle wiecej nad swoim stosunkiem do baranow, narazi enie mam na
    to nawet czasu (dlatego wspomnielem ze zdaje sobei sprawe ze mysle ostatnimi czasy
    duzo plyciej o siecie i jest to troche prblematyczne,. ale to inny temat)

  • 32. Data: 2019-03-30 14:28:58
    Od: fir <p...@g...com>

    pozatym jak ktos chce pogadac o rogramowaniu to zapraszam moze na zagraniczne
    comp.lang.c (ew comp.lang.c++)

    tam poki co napastliwe matoly tak sie nie zucaja i mzna sie skupic na problemie)

    (tutaj tez by sie dalo ale by trzeba to klejace sie gowniene matolstwo porzadnie
    odfiltrowac, a nie mam na to czasu ))