  • 1. Data: 2017-08-14 17:09:02
    Temat: esp07 +sdk jak to sie robi ?
    Od: "michal" <...@b...pl>

    witam.
    Mam modul esp07, zainstalowalem sdk pod windows ze strony
    http://www.programs74.ru/udkew-en.html
    i posilkujac sie informacjami na stronie:
    http://tomeko.net/other/ESP8266/native.php
    gdy napisze make w katalogu danego przykladu np:
    C:\Espressif\examples\ESP8266\smart_config make
    to sie kompiluje.
    Gdy napisze make flash to sie ladnie wgrywa, tylko ze nic nie dziala.
    podejzewam ze wgrywa sie nie tam gdzie powinno, lub kompiluje sie
    nie do tego co powinno ? esp flash tool w polu info pokazuje
    flash vendor:
    E0h : N/A
    flash devID:
    4014h
    QUAD;8Mbit
    crystal:
    26 Mhz
    Jak to sie robi w ogolnym zarysie by uruchomić aplikacje z przykladu z sdk
    ?

    michal

  • 2. Data: 2017-08-22 18:59:10
    Temat: Re: esp07 +sdk jak to sie robi ?
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    W dniu 2017-08-14 o 17:09, michal pisze:

    > Jak to sie robi w ogolnym zarysie by uruchomić aplikacje z przykladu z sdk

    1) Sprawdź co ci moduł wysyła na port szeregowy. Przy bootowaniu
    powinien pokazywać status systemu, przyczynę ostatniego restartu itp.
    Tylko z tego co pamiętam te dane są wysyłane z jakąś niestandardową
    prędkością, coś ponad 70kbps (pewnie bez problemu znajdziesz w Googlu),
    wiec przestaw swój terminal.
    2) Masz ustawioną właściwą wielkość flasha w Makefile?
    3) Próbowałeś na jednym czy na kilku modułach? Może trzeba go wyczyścić,
    wgrywając "blank.bin" i resztę domyślnych obrazów?
    4) Z doświadczenia wiem, że na Windowsie można kompilować bez problemu
    większość prostych przykładów, ale bardziej skomplikowane czasem
    wymagają Linuksa. Na przykład esphttpd zawiera komponenty napisane pod
    PC. Służą one do tworzenia i kompresji obrazu systemu plików ze stronami
    WWW. Z oczywistych względów nie skompilują się one pod Windowsem. Skoro
    jednak twój przykład się kompiluje, to nie tu leży problem. To tak na
    przyszłość. :)