  • 1. Data: 2017-05-21 18:59:07
    Temat: [eu] popis/eu
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    dziś pownioskujmy na temat: "nasi lokalni wybitni intelektualiści
    perfekcyjnie wysportowani andrzej d i jarek k wyemanowali wizję
    skrajnego nagradzania postaw które dzięki swojej solidnej ciężkiej pracy
    perfekcyjnie opanowali języki obce - bo to właśnie im zawdzięczamy ten
    obecny niewyobrażalny sukces naszego kraju!"

  • 2. Data: 2017-05-21 20:16:52
    Temat: Re: [eu] popis/eu
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-05-21 o 18:59, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
> [...]
    > pracy perfekcyjnie opanowali języki obce - bo to właśnie im
    > zawdzięczamy ten obecny niewyobrażalny sukces naszego kraju!"

    Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba szerzej uzasadniać,
    realizacja nakreślonych zadań programowych pociąga za sobą proces
    wdrażania i unowocześniania dalszych kierunków rozwoju. Nie zapominajmy
    jednak o tym że, zakres i miejsce szkolenia kadr wymaga sprecyzowania i
    określenia systemu szkolenia kadr odpowiadającego potrzebom. Różnorodne
    i bogate doświadczenia, realizacja nakreślonych zadań programowych
    spełnia ważne zadania w wypracowaniu nowych propozycji. Praktyka dnia
    codziennego dowodzi że, zakres i miejsce szkolenia kadr spełnia ważne
    zadania w wypracowaniu dalszych kierunków rozwoju. Podobnie, stały
    wzrost ilości i zakresu naszej aktywności pociąga za sobą proces
    wdrażania i unowocześniania postaw uczestników wobec zadań stawianych
    przez organizację. Podobnie, stały wzrost ilości i zakresu naszej
    aktywności pomaga w przygotowaniu i realizacji nowych propozycji.
    Szanowni Państwo, realizacja nakreślonych zadań programowych powoduje
    docenienie wagi nowych propozycji. Podobnie, stały wzrost ilości i
    zakresu naszej aktywności przedstawia interesującą próbę sprawdzenia
    kierunków postępu prac. Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba
    szerzej uzasadniać, realizacja nakreślonych zadań programowych spełnia
    istotna rolę w kształtowaniu form oddziaływania. Wagi i znaczenia tych
    problemów nie trzeba szerzej uzasadniać, stały wzrost ilości i zakresu
    naszej aktywności spełnia istotna rolę w kształtowaniu modelu rozwoju.
    Troska organizacji a szczególnie, zakres i miejsce szkolenia kadr pomaga
    w przygotowaniu i realizacji form oddziaływania. Praktyka dnia
    codziennego dowodzi że, zakres i miejsce szkolenia kadr powoduje
    docenienie wagi postaw uczestników wobec zadań stawianych przez
    organizację. Wagi i znaczenia tych problemów nie trzeba szerzej
    uzasadniać, realizacja nakreślonych zadań programowych pociąga za sobą
    proces wdrażania i unowocześniania odpowiednich warunków aktywizacji.
    Założenia naszej misji, a także realizacja nakreślonych zadań
    programowych pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania systemu
    powszechnego uczestnictwa. Szanowni Państwo, realizacja nakreślonych
    zadań programowych powoduje docenienie wagi modelu rozwoju. Nie
    zapominajmy jednak o tym że, zakres i miejsce szkolenia kadr zabezpiecza
    udział szerokiej grupie w kształtowaniu nowych propozycji. Wagi i
    znaczenia tych problemów nie trzeba szerzej uzasadniać, zakres i miejsce
    szkolenia kadr pomaga w przygotowaniu i realizacji systemu powszechnego
    uczestnictwa. Praktyka dnia codziennego dowodzi że, zakres i miejsce
    szkolenia kadr zabezpiecza udział szerokiej grupie w kształtowaniu
    kierunków postępu prac.

  • 3. Data: 2017-05-21 20:24:19
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no przeczytałem, ale gdzie jest jakiś kurwa wniosek końcowy?
    jakieś wytyczne, że wy to tak, a my to nie? frajerzy się mogą pogubić...

  • 4. Data: 2017-05-22 07:49:07
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2017-05-21 o 20:24, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:
    > no przeczytałem, ale gdzie jest jakiś kurwa wniosek końcowy?
    > jakieś wytyczne, że wy to tak, a my to nie? frajerzy się mogą pogubić...

    dajcie mu więcej tego z generatora przemówień :))

  • 5. Data: 2017-05-22 09:45:33
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]

    Założenia naszej misji, a także realizacja nakreślonych zadań
    programowych spełnia istotna rolę w kształtowaniu form oddziaływania.
    Dlatego skupmy się na wytycznych dotyczących naszych misji w celu
    realizacji założeń ideologii europejskich, których szeroki światopogląd
    stawia przed nami wiele zadań i wytycznych. Założenia naszej misji, a
    także zakres i miejsce szkolenia kadr pociąga za sobą proces wdrażania i
    unowocześniania nowych propozycji. Nie zapominajmy jednak o tym że,
    realizacja nakreślonych zadań programowych pociąga za sobą proces
    wdrażania i unowocześniania modelu rozwoju. Różnorodne i bogate
    doświadczenia, stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności pociąga
    za sobą proces wdrażania i unowocześniania postaw uczestników wobec
    zadań stawianych przez organizację. Koleżanki i koledzy, zakres i
    miejsce szkolenia kadr zabezpiecza udział szerokiej grupie w
    kształtowaniu odpowiednich warunków aktywizacji. Szanowni Państwo,
    zakres i miejsce szkolenia kadr wymaga sprecyzowania i określenia postaw
    uczestników wobec zadań stawianych przez organizację. Różnorodne i
    bogate doświadczenia, stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności
    pociąga za sobą proces wdrażania i unowocześniania form oddziaływania. W
    ten sposób, zakres i miejsce szkolenia kadr pomaga w przygotowaniu i
    realizacji systemu szkolenia kadr odpowiadającego potrzebom. Koleżanki i
    koledzy, zakres i miejsce szkolenia kadr pociąga za sobą proces
    wdrażania i unowocześniania kierunków postępu prac. Podobnie, realizacja
    nakreślonych zadań programowych przedstawia interesującą próbę
    sprawdzenia kierunków postępu prac. W ten sposób, stały wzrost ilości i
    zakresu naszej aktywności spełnia ważne zadania w wypracowaniu form
    oddziaływania. Nie zapominajmy jednak o tym że, realizacja nakreślonych
    zadań programowych spełnia istotna rolę w kształtowaniu systemu
    powszechnego uczestnictwa. Różnorodne i bogate doświadczenia, stały
    wzrost ilości i zakresu naszej aktywności powoduje docenienie wagi
    postaw uczestników wobec zadań stawianych przez organizację. Koleżanki i
    koledzy, realizacja nakreślonych zadań programowych spełnia ważne
    zadania w wypracowaniu systemu powszechnego uczestnictwa. Z drugiej
    strony, stały wzrost ilości i zakresu naszej aktywności pomaga w
    przygotowaniu i realizacji modelu rozwoju. Koleżanki i koledzy, stały
    wzrost ilości i zakresu naszej aktywności pociąga za sobą proces
    wdrażania i unowocześniania kierunków postępu prac. W ten sposób, stały
    wzrost ilości i zakresu naszej aktywności powoduje docenienie wagi form
    oddziaływania. Założenia naszej misji, a także realizacja nakreślonych
    zadań programowych spełnia istotna rolę w kształtowaniu modelu rozwoju
    europejskiej wspólnoty.

  • 6. Data: 2017-05-22 17:15:14
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no i takie coś podłączyć wam do tych tępych łbów...
    ciekawe po ilu sekundach byście się zesrali - amerykańscy komandosi...

  • 7. Data: 2017-05-22 17:42:48
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    (cóż nie będę szczególnie oryginalny)

    "ciągle powtarzasz to samo!"

  • 8. Data: 2017-05-22 19:12:14
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-05-22 o 17:42, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:

    > (cóż nie będę szczególnie oryginalny)

    Myślisz, że jak ty pierdolisz w kółko od rzeczy na temat PO i UE to
    jesteś oryginalny?

    > "ciągle powtarzasz to samo!"

    Czyżby cię to nie bawiło? Przecież zacząłem pieprzyć dokładnie tak samo
    jak ty, dokładnie na twoim poziomie i w twoim stylu. Nie rozumiem więc
    co cię tak teraz wzrusza?

    Wyobraź sobie, że na grupach dyskusyjnych nikogo nie bawi twoje ciągłe
    pieprzenie o polityce.

    Chcesz wylać swoje żale i animozje wobec polityków i UE to idź na grupy
    typu polityka czy pręgierz, albo załóż swoją grupę. Tam szybciej
    znajdziesz ludzi chętnych do konwersacji. Nas wcale ani nie śmieszy, ani
    też nie interesuje twoje pieprzenie.

  • 9. Data: 2017-05-22 19:23:12
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    e tam europejskie gadanie, odpisz lepiej na pytanie...

  • 10. Data: 2017-05-23 19:02:06
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    "lider kierowania popis/eu napisał donos do zarządzających optymalnie,
    że karol nie tylko nie naprawił drukarki, ale ją jeszcze popsuł, ale
    lider kierowania na szczęście zaprezentował swój wybitny kunszt i naprawił!"
    czy ta historia wydarzyła się naprawdę?