  • 11. Data: 2018-11-29 09:05:39
    Temat: Re: fantazja umiera
    Od: p...@g...com

    --Jak jedziesz 180km/h to nagle okazuje się, że oni też mają lusterka tylko nie
    potrafią oceniać prędkości - i wtedy już nie wyjeżdżają

    zazwyczaj nie wyjezdzaja, widzialem min. 3 takie akcje ze awaryjne sie wlaczyly,
    slepawy dziadek bez skrupolow wskakuje na lewy jak TIR-a przy 120 km/h wyprzedza :-)

    PS w autach od 2009 powinny sie wlaczac awaryjne w trybie pulsacyjnym

    Das Notbremslicht ist international. Zu Schalten bei Verzögerungen über 6m/s? und
    Geschwindigkeiten größer 50 km/h. Zu Schalten auch wenn/solange das ABS-System voll
    regelt.

    6m/s? to wartosc abstrakcyjna ale mozna smartfona uzyc zeby pojecie miec kiedy moze
    zadzialac

  • 12. Data: 2018-11-29 09:46:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2018-11-27, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    ponad-200-km-h-wideo-jego-tłumaczenie-zaskoczyło-pol
    icjantów/ar-AAyD2Hd

    >Zwyczajnie brzydził się kłamstwem, a Ty zamiast rozpływac się nad
    >rosnącym morale coś walisz o jakiejś fantazji.

    Jak sie brzydzil klamstwem, to mogl powiedziec - bo to nie jest
    niebezpieczne, panowie tak co chwila jezdza i nie protestuja :-P

    J.

  • 13. Data: 2018-11-29 10:28:44
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-27 o 12:16, J.F. pisze:

> [...]
    >

    > "Po zatrzymaniu, jako usprawiedliwienie nieprzestrzegania przepisów
    > ruchu drogowego i zasad bezpieczniej jazdy, mężczyzna oświadczył po

    Taktyk :] Wiele razy, jak mi się zdarzyło coś...i nie kombinowałem z
    policjantem, to dostałem niższy wymiar kary :)

    Kiedyś dopadli mnie na przekroczeniu. Usmiech od ucha do ucha i mówię ze
    własnie dzisiaj mam urodziny, droga pusta, sucho, a ich samochód
    schowany w krzakach, no to sobie docisnę bo sklep zamykają a goście
    trzeźwi i po alkohol jadę. Kuknął w dowód, nosem powąchał, złozył mi
    życzenia a w prezencie dostałem "szerokiej drogi" :D

    Jak sciemniałem, że była mgła i nie widziałem licznika lub że uciekam od
    wściekłej teściowej a ona mnie goniła, czy że pomyliłem mile z
    kilometrami albo paliwo mi się kończy i chciałem rozpędu nabrać, żeby
    dojechac do stacji...to wymiar kary był wyższy. Nie mówiąc już (jak
    wielu) kłócąc się z "wynikiem"/faktem, jak debil, że mają mi homologację
    pokazywać, przedstawiać się czy cokolwiek...kończy się wtedy na szukaniu
    ważności gaśnicy, dopierdalaniu się do ogumienia, brudnych świateł i
    zabraniem DR+max kara:)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 14. Data: 2018-12-01 03:14:08
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-29 o 10:28, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    > policjantem, to dostałem niższy wymiar kary :)
    >
    > Kiedyś dopadli mnie na przekroczeniu. Usmiech od ucha do ucha

    Ja kiedyś 50zł dałem, też podziałało

    > i mówię ze
    > własnie dzisiaj mam urodziny,

    A to nie podziałało. Opisywałem jak ścierwo jeszcze potem spotkałem w
    innym miejscu przekraczające znacznie prędkość.

    To sługusy, nie ma sensu robić z nich superludzi.

  • 15. Data: 2018-12-01 08:05:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 1 Dec 2018 03:14:08 +0100, kk napisał(a):

    > Ja kiedyś 50zł dałem, też podziałało

    To bylo dawno. Teraz sie boja.

    A ja potwierdzam - nic nie mowilem i potraktowali lagodniej.

    J.

  • 16. Data: 2018-12-01 10:41:16
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-12-01 o 08:05, J.F. pisze:

    > To bylo dawno. Teraz sie boja.
    >
    > A ja potwierdzam - nic nie mowilem i potraktowali lagodniej.

    Jak nie mówiłem to się dziwnie patrzał.

  • 17. Data: 2018-12-01 11:24:17
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-12-01 o 10:41, kk pisze:

    > Jak nie mówiłem to się dziwnie patrzał.

    Tak nienawistnie? :-)
    T.

  • 18. Data: 2018-12-01 11:50:15
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-12-01 o 11:24, T. pisze:

    > Tak nienawistnie? :-)

    Chyba chciał bym się przed nim kajał :-)

  • 19. Data: 2018-12-01 11:52:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.11.2018 o 09:05, p...@g...com pisze:
> [...]
    slepawy dziadek bez skrupolow wskakuje na lewy jak TIR-a przy 120 km/h wyprzedza :-)

    Bo zapierdalać nawet na prostej autostradzie to trzeba umieć. Jak ktoś
    dojeżdza 120km do tira, to nie trzeba być szerlokiem, żeby zgadną, ze on
    nie zamierza w tirze zaparkować, a za chwilę wywali się na lewy.

    BTW - coś w tym jest, że jak dużo jeżdzisz i szybko to jakoś takich
    gości wyczuwasz, nawet jak nie jesteś w stanie powiedzieć dlaczego. Jak
    ktoś tego zmysłu nie ma to nie powienien zapierdzalac. Własciwie jak ma
    to też nie powinien:P

    Shrek