  • 91. Data: 2018-11-20 12:06:10
    Temat: Re: fatamrugana 3D
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-20 o 11:28, J.F. pisze:
    > Użytkownik "LordBluzg(R)"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > No jak to co, nalozymy kare za brak OC i co pan nam zrobi :-)

    > No widzisz - bez zgloszenia kradziezy nie wyrejestrujemy.
    > Zgloszenie - za odpowiedzialnoscia karna za skladanie falszywych zeznan.
    > Zglosisz ze ukradli niedawno - to kara za brak OC niedawno :-)

    A któ mówi że ukradli niedawno? Ukradli 10 lat temu, nie zgłaszałem bo
    mi się nie chciało. Teraz zgłaszam. Nie ma obowiązku zgłaszania
    natychmiast :]...Nie zauważyłem przez 10 lat że mi go ukradli bo stał w
    innym miescie. Teraz byłem, pacze-nie ma :D Pewnie złomiarze.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 92. Data: 2018-11-20 12:23:14
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-20 o 11:21, cyklista pisze:

    > źle napisem, miało być "idzie wzdłuż głównej po chodniku", kluczowe
    > zapewne jest to "kilka metrów" czy już można uznać że jest to tylko
    > droga czy dalej jesteśmy w obrębie skrzyżowania.

    W tym przypadku jest to droga jednokierunkowa (ta teoretycznie
    podporządkowana) z kierunkiem OD głównej (skręt w prawo) a nie DO
    głównej. Teoretycznie, bo znaku A7 nie ma więc nikt DO głównej nie
    dojeżdża na jednokierunkowej (pod prąd) pieszy nie wie gdzie się kończy
    obręb skrzyżowania. Ponieważ jest tam murek, to przełażą na tej
    jednokierunkowej, co najmniej 3 m od skrzyżowania. Nawet nazwanie tego
    "podporzadkowaną" teoretycznie jest błędne bo brak znaku A7 wyklucza
    taką opcję.

  • 93. Data: 2018-11-20 13:46:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2018-11-20 o 11:28, J.F. pisze:
    > Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    [...]
> [...]

    >A któ mówi że ukradli niedawno? Ukradli 10 lat temu, nie zgłaszałem
    >bo mi się nie chciało. Teraz zgłaszam. Nie ma obowiązku zgłaszania

    Jestes pewien ? Bo obowiazek zglaszania jest, to 10 lat bedzie
    przesadą,
    a "nie chcialo mi sie" kiepskim usprawiedliwieniem.

    >...Nie zauważyłem przez 10 lat że mi go ukradli bo stał w innym
    >miescie. Teraz byłem, pacze-nie ma :D Pewnie złomiarze.

    Jest to pewna koncepcja. Przyjechalem na kawalerski, zapilem, wiec
    wrocilem pociagiem, a potem nie spieszylo mi sie po starego zloma
    wracac.
    Jakis tam asystent europosla w Brukseli zapomnial swojego merca na dwa
    lata ...

    No ale taki praworzady obywatel powinnien OC placic za swoj samochod,
    nawet jak stoi w innym miescie.
    Wiec musisz wymyslec dalszy ciag bajeczki :-)

    Chociaz ... kumpel Hiszpanii urzadzil ten kawalerski, pytajcie w
    Barcelonie :-)

    J.

  • 94. Data: 2018-11-20 14:02:42
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-20 o 13:46, J.F. pisze:

    > [...]
    >
    > Jestes pewien ? Bo obowiazek zglaszania jest, to 10 lat bedzie przesadą,
    > a "nie chcialo mi sie" kiepskim usprawiedliwieniem.

    Jakaś podstawa prawna?

> [...]
    > wrocilem pociagiem, a potem nie spieszylo mi sie po starego zloma wracac.
    > Jakis tam asystent europosla w Brukseli zapomnial swojego merca na dwa

    Stał na innym osiedlu, silnik się zatarł.

    > No ale taki praworzady obywatel powinnien OC placic za swoj samochod,
    > nawet jak stoi w innym miescie.

    Przedawniło się. Stoi? No to gdzie stoi jak go nie ma?

    Corpus delicti :)

    > Wiec musisz wymyslec dalszy ciag bajeczki :-)

    Nie muszę, dotąd jest to spójne :]

    Hiszpania w UE? :)

    UKRAINA :]

  • 95. Data: 2018-11-20 14:16:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-11-20 o 12:06, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    > natychmiast :]...Nie zauważyłem przez 10 lat że mi go ukradli bo stał w
    > innym miescie. Teraz byłem, pacze-nie ma :D Pewnie złomiarze.

    To zapłacisz OC (lub karę) za okres do udokumentowania kradzieży, czyli
    do dnia zgłoszenia.

    --
    Liwiusz

  • 96. Data: 2018-11-20 14:25:47
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-20 o 14:16, Liwiusz pisze:

    > To zapłacisz OC (lub karę) za okres do udokumentowania kradzieży, czyli
    > do dnia zgłoszenia.

    Jakaś podstawa prawna?

  • 97. Data: 2018-11-21 11:08:44
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 20.11.2018 o 12:23 LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> pisze:

    > Ponieważ jest tam murek, to przełażą na tej jednokierunkowej, co
    > najmniej 3 m od skrzyżowania.

    I włażą gdy jesteś już na tej drodze (czyli na tych 3 metrach)?

    --
    SW3
    ----

  • 98. Data: 2018-11-21 11:34:50
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-21 o 11:08, SW3 pisze:

    > I włażą gdy jesteś już na tej drodze (czyli na tych 3 metrach)?

    Też. Często przeskakują murek. Zależy jak im się spieszy. Ci co skaczą
    przez murek nie pyszczą o pierwszeństwo, ci co włażą za murkiem,
    bezczelnie się ładują. OK, nie jadę tam szybko, bo uliczka wąska a skręt
    90' powoduje redukcję prędkości do 10km/h. To nie jest jedno takie
    miejsce na świecie. Znam kilka podobnych i podobne zachowanie pieszych.
    Dokąd nie było przepisu że pieszy ma pierwszeństwo na pasach, to OK,
    odkąd wprowadzono przepis, to często pieszy, przy skrzyzowaniu, nawet
    jak nie ma namalowanych pasów czy znaku to uzurpuje sobie pierwszeństwo,
    bo ON idzie. Ja raczej nikogo nie przejadę ale świry, które deptają w
    podłogę, nie raz miały kolizje, na szczęście nie groźne.

  • 99. Data: 2018-11-21 12:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

> [...]
    > znaku to uzurpuje sobie pierwszeństwo, bo ON idzie. Ja raczej nikogo
    > nie przejadę ale świry, które deptają w podłogę, nie raz miały

    Pamietam z kursu prawa jazdy ze uczyli mnie (co w sumie wydawało mi sie
    dziwne) ze w takim miejscu pieszy ma pierwszenstwo, nawet jakby
    przzechodził w miejscu niedozwolonym.
    Nigdy sie nad tym nie zastanawiałem, teraz mi sie przypomniało i wtedy
    wydawało mi sie to absurdalne ale jestem pewien ze własnie tak uczyli.
    Tyle ze to było xx lat temu... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

  • 100. Data: 2018-11-22 00:08:07
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 19 Nov 2018 07:10:49 +0100, Shrek <...@w...pl> wrote:

    >I słusznie. W takiej formie jak są to właśnie tak jest.

    A w jakiej przestaną uwłaczać? Jak będą w zimie ogrzewane?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06