  • 51. Data: 2018-11-17 06:59:55
    Temat: Re: fatamrugana 3D
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > A to przeterminowanym się pesel zmienia?

    Przeterminowanym?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 52. Data: 2018-11-17 09:51:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.11.2018 o 06:59, Budzik pisze:

    > Przeterminowanym?

    W sensie tym, którzy z dowolnych powodów nie mogą sie już legitymować PJ
    - na przykład z powodu śmierci.

    Shrek

  • 53. Data: 2018-11-17 14:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > W sensie tym, którzy z dowolnych powodów nie mogą sie już
    > legitymować PJ - na przykład z powodu śmierci.

    No a o czym ja wczesniej pisałem...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 54. Data: 2018-11-17 15:09:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.11.2018 o 14:59, Budzik pisze:

    > No a o czym ja wczesniej pisałem...?

    Że to czy możesz jeszcze korzystać ze swoich uprawnien do prowadzenia
    pojazdów widać w peselu. Dlatego stąd moje zdziwienie. Chyba że
    zakładasz, że człowiek przeterminowuje się na przykład w wieku 70 lat;)

    Shrek

  • 55. Data: 2018-11-18 07:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Że to czy możesz jeszcze korzystać ze swoich uprawnien do prowadzenia
    > pojazdów widać w peselu. Dlatego stąd moje zdziwienie. Chyba że
    > zakładasz, że człowiek przeterminowuje się na przykład w wieku 70 lat;)

    Nie, pisałem, ze mozna z cepiku bardzo łatwo wyeliminować nieaktywne
    prawa jazdy poniewaz łatwo wyłapac osoby które zmarły własnie dlatego ze
    jest baza pesel.
    Natomiast wyłapac zezłomowane pojazdy juz tak łatwo nie jest.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

  • 56. Data: 2018-11-18 09:23:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.11.2018 o 07:59, Budzik pisze:

    > Nie, pisałem, ze mozna z cepiku bardzo łatwo wyeliminować nieaktywne
    > prawa jazdy poniewaz łatwo wyłapac osoby które zmarły własnie dlatego ze
    > jest baza pesel.

    Bardzo łatwo, to by było, gdyby taki mechanizm był przewidziany, oraz
    miałbyś dostęp do obydwu baz.

    Shrek

  • 57. Data: 2018-11-18 15:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Bardzo łatwo, to by było, gdyby taki mechanizm był przewidziany,
    > oraz miałbyś dostęp do obydwu baz.

    Ja mowie o mozliwościach technicznych i zdrowym rozsadku, ty o
    procedurach i legislacji...
    Rzeczywiście to byłoby coś niesamowitego gdyby legislacja szła w parze ze
    zdrowym rozsadkiem... :(

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

  • 58. Data: 2018-11-18 16:53:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.11.2018 o 15:59, Budzik pisze:

    > Ja mowie o mozliwościach technicznych i zdrowym rozsadku, ty o
    > procedurach i legislacji...

    Mówisz, że łatwo, ja mówię, że na chwilę obecną wręcz niemożliwe;)

    > Rzeczywiście to byłoby coś niesamowitego gdyby legislacja szła w parze ze
    > zdrowym rozsadkiem... :(

    Wiele rzeczy jest teoretycznie łatwa, a w praktyce niedasie.

    Shrek

  • 59. Data: 2018-11-18 16:58:35
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-11-05 o 14:22, Adam pisze:
    > A od kiedy w PL pieszy zbliżający się do pasów ma pierwszeństwo?
    >
    > PORD art. 14 pkt 1a oraz art. 13, zwłaszcza pkt 8 - gdzie piesi
    > notorycznie wymuszają pierwszeństwo.

    Czepiasz się.

    To jest dokładnie taki sam efekt jak ze światłami w dzień.
    Najpierw niebezpieczne zdziwienie a potem niebezpieczne przyzwyczajenie ;-)

  • 60. Data: 2018-11-18 17:32:26
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-18 o 07:59, Budzik pisze:
> [...]
    > jest baza pesel.
    > Natomiast wyłapac zezłomowane pojazdy juz tak łatwo nie jest.

    To zajrzyj do mojego linka, którego wyciąłeś :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>