  • 1. Data: 2010-05-08 17:23:06
    Temat: fiat tipo
    Od: Michal Szwaczko <m...@w...net>

    Witam,

    Mam okazje kupic tanio Fiata Tipo z silnikiem 2.0, w calkiem dobrym stanie.
    Slyszalem ze te fiaciki sa calkiem OK, poza wahaczami które są nieremontowalne
    (tzn nie da sie wymienic sworzni, trzeba kupowac cale nowe wahacze)
    Czy sa jakies inne 'slabe punkty' tego samochodzika jako taniego dupowozu
    (do remontu jest zawieszenie, ale to normalka dlatego pytam o inne rzeczy na ktore
    trzeba by zwrocic uwagę).

    Pozdrawiam
    M.

  • 2. Data: 2010-05-09 21:13:37
    Temat: Re: fiat tipo
    Od: hamberg <r...@g...com>

> [...]
    > (do remontu jest zawieszenie, ale to normalka dlatego pytam o inne rzeczy na ktore

    nie wiem jak sam silnik - ale fiatowskie sa dosc paliwozerne. Sam
    mialem 1.9TD i bardzo dobrze wspominam - wahacze to maly pikus bo nie
    sa drogie. Poza tym zwroc uwage na tylne blotniki - nie we wszystkich
    autach ale na tych blotnikach moze pojawic sie rdza. Poza tym jesli
    auto nie walone to progi i te wazniejsze elementy nie powinny byc
    zardzewiale.