  • 1. Data: 2011-03-01 19:40:30
    Temat: filtr (?) wideo
    Od: Jedrzej Dudkiewicz <j...@g...com>

    Chciałbym pod Windows brać obraz z kamery podłączonej do komputera,
    przetwarzać go przy pomocy shaderów (czyli obróbka na karcie
    graficznej - koniecznie) i udostępniać innym programom przez wirtualne
    urządzenie wideo. Jest może coś takiego? Może być płatne? Jeżeli nie
    ma, to jak zabrać się za pisanie tego? Z pisania pod Windows jestem
    słaby, dlatego przydadzą się nawet najprostsze wskazówki - na chwilę
    obecną nie wiem np. czy obróbka na karcie graficznej jest w tym modelu
    możliwa czy nie.

    Z góry dzięki za wszelkie informacje,
    JD

  • 2. Data: 2011-03-01 19:43:03
    Temat: Re: filtr (?) wideo
    Od: Jedrzej Dudkiewicz <j...@g...com>

    On Mar 1, 8:40 pm, Jedrzej Dudkiewicz <j...@g...com>
    wrote:
> [...]
    > przetwarzać go przy pomocy shaderów (czyli obróbka na karcie
    > graficznej - koniecznie) i udostępniać innym programom przez wirtualne

    Jeszcze może jedna uwaga - fajnie byłoby, gdyby możliwe było
    osiągnięcie takiego efektu, że obraz wyjściowy jest innego rozmiaru
    niż obraz wejściowy. Nie wiem, czy to diametralnie zmienia postać
    rzeczy czy nie, ale prawdopodobnie jest dość istotne.

    JD