  • 1. Data: 2015-03-25 19:15:15
    Temat: finisz
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://www.zczuba.sport.pl/Zczuba/1,138263,17596555,
    Indy_Lights_pokazuje_Formule_1_jak_powinien_wygladac
    .html

    Ustawka ?

    No bo jak inaczej to wytlumaczyc ?

    J.

  • 2. Data: 2015-03-25 19:22:41
    Temat: Re: finisz
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > http://www.zczuba.sport.pl/Zczuba/1,138263,17596555,
    Indy_Lights_pokazuje_Formule_1_jak_powinien_wygladac
    .html

    > Ustawka ?
    >
    > No bo jak inaczej to wytlumaczyc ?

    Normalnie, wszystkie auta sa prawie takie same i mieli podobny setup.
    Zadna ustawka, w dodatku to z 2013r.

  • 3. Data: 2015-03-26 13:44:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości
    Indy_Lights_pokazuje_Formule_1_jak_powinien_wygladac
    .html

    >Normalnie, wszystkie auta sa prawie takie same i mieli podobny setup.

    Ok ... to czemu tak swietnie im idzie wyprzedzanie, a za chwile mocy
    brak nawet na 1km/h szybciej ?

    Rozpedzanie za innym samochodem ?

    J.

  • 4. Data: 2015-03-26 13:48:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

> [...]
    .html

    > Ok ... to czemu tak swietnie im idzie wyprzedzanie, a za chwile mocy

    też. wbrew pozorom inna aerodynamika niż w F1 gdzie jazda za kimś
    przeszkadza zamiast pomagać

    Do tego mają opcję Power, którą mogą
    uaktywnić na ileś czasu w wyścigu.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2015-03-26 13:49:30
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Ok ... to czemu tak swietnie im idzie wyprzedzanie, a za chwile mocy brak
    > nawet na 1km/h szybciej ?
    >
    > Rozpedzanie za innym samochodem ?

    Wiele róznych zmiennych. Tunel aero, stan opon, silnika ale i na pewno
    taktyka. Trzeba by pojezdzic :)

  • 6. Data: 2015-03-26 13:55:29
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    .pl...

    > Rozpedzanie za innym samochodem ?

    Tak w F1 też kiedyś tak było, ale od kiedy większe znaczenie zyskał docisk
    to jazda za kimś powoduje turbulencje i stąd w ostatnich latach
    przetasowania to głównie pit-stopy, albo błędy.

    Pozdrawiam
    Ergie