  • 1. Data: 2009-03-27 08:22:07
    Temat: fotoplenery.eu - pytanie do admina/ów
    Od: Michał Grzelak <m...@p...onet.pl>

    Czemuż to od trzech tygodni nie jest archiwizowany wątek "zdjęcie
    tygodnia"? Czyżby jedynym wydarzeniem wartym uwagi było biedne zwierzę,
    któremu od teraz inny właściciel będzie chomąto na kark zakładał?

    Nie che mi sie skakać po przeczytanych wątkach, a chętnie bym sobie
    odświeżył doznania estetyczne.

    Pozdrawiam
    M..M

  • 2. Data: 2009-03-27 17:33:29
    Temat: Re: fotoplenery.eu - pytanie do admina/ów
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Fri, 27 Mar 2009 09:22:07 +0100, Michał Grzelak napisał(a):

    > Czemuż to od trzech tygodni nie jest archiwizowany wątek "zdjęcie
    > tygodnia"?

    Cześć Michał,

    Faktycznie odkładaliśmy archiwizację zdjęć tygodnia od pewnego czasu a to z
    powodów osobistych. Czekają mnie duże zmiany w życiu i ostatnio pracuję na
    pełnej parze. Wracam późno i wychodzę wcześnie. Dziś wyjątkowo bo już
    jestem w domu. Choć czeka mnie i tak kupa roboty to jak tyko zjem coś to
    zajmę się zdjęciami.

    U Sławka jest tak samo niestety.

    A tak na marginesie, wczytanie zdjęć innych jest niewygodne bo najpierw
    trzeba ich wczytać z własnego konta i później trzeba wejść do panelu
    administracyjnego i zmienić dane dla każdego ze zdjęć. Dlatego gorąco
    polecam wczytanie po samemu. Ułatwialibyście nam sporo wysiłku.

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 3. Data: 2009-03-27 18:05:42
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

  • 4. Data: 2009-03-27 18:26:07
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Fri, 27 Mar 2009 19:05:42 +0100, Nguyen Bang Giang napisał(a):

    > ... jak tyko zjem coś to
    > zajmę się zdjęciami.

    Niestety, serwis mi wiesza się cały czas. Z doświadczenia wiem, że trzeba
    przeczekać.

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 5. Data: 2009-03-27 21:41:23
    Od: "Michał Grzelak" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Nguyen Bang Giang <n...@y...com> napisał(a):

    > Dlatego gorąco
    > polecam wczytanie po samemu. Ułatwialibyście nam sporo wysiłku.

    Napisz w wolnej chwili (wiem, że to chwilowo nierealne ;-)) jak to się robi.
    Nie chcę, bez uprawnień administratora, grzebać po Waszej stronie. Może przyda
    mi się kiedyś, jak już się nauczę robić zdjęcia które można ludziom pokazać ;-)
    Pozdrawiam
    M..M

  • 6. Data: 2009-03-27 22:59:55
    Od: "MarekF" <o...@w...pl>

    Użytkownik "Nguyen Bang Giang" <n...@y...com> napisał w
    wiadomości news:sf8suhnofo4y.pz5fzkoz8g1f.dlg@40tude.net...

> [...]
    > pełnej parze. Wracam późno i wychodzę wcześnie. Dziś wyjątkowo bo już
    > jestem w domu. Choć czeka mnie i tak kupa roboty to jak tyko zjem coś to

    Jak jest robota to jest tez kasa.
    Ale chcialem nie o kasie. Podjeliscie sie trudnego zadania, powiazania
    strony internetowej z grupa dyskusyjna. Bo to fajnie jest jak wszyscy z
    grupy dysk. zagladaja na strone.
    Malo tego, chcecie odwalac robote za nygusow, ktorym nie chce sie wrzucac
    bezposrednio fotki na fotoplenery.eu
    Moze lepiej bedzie nie zajmowanie sie wrzucaniem fotek z watku "zdjecie
    tygodnia" tylko informowanie na grupie o fotkach ktore zostaly dodane na
    fotoplenery przez zarejestrowanych uzytkownikow.
    Bedziecie mieli mniej pracy, a uzytkownicy grupy dysk i tak was(mam
    nadzieje) lubia, i beda zagladac na fotoplenery.
    Pozdrawiam
    MarekF

  • 7. Data: 2009-03-28 00:54:37
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Fri, 27 Mar 2009 21:41:23 +0000 (UTC), Michał Grzelak napisał(a):

> [...]
    > mi się kiedyś, jak już się nauczę robić zdjęcia które można ludziom pokazać ;-)

    Chyba jednak cos jest nie tak z serwisem hostingowym. Zawieszal sie i
    odswiezenie strony powodowalo ponowe wczytanie, przez co pomieszalem
    wszystko. Jutro, a dokladniej dzis bede na spokojnie wszystko poukladam.

    Co do sposobu wczystnia, wystarczy zarejestrowac sie w fotoplenery.eu.
    Zalogowac poprzez podanie nazwy i hasla. W rubryce "zdjecia tygodnia" wejsc
    do "panelu uzytkownika" i tam wkliknac w "nowe zdjecia". Reszta jest latwa
    i dobrze opisana :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 8. Data: 2009-03-28 01:11:17
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Fri, 27 Mar 2009 23:59:55 +0100, MarekF napisał(a):

    Czesc Marek,

    > Jak jest robota to jest tez kasa.

    Jesli ktos oczekuje jakiejs kasy lub robienia interesow z tej zabawy w
    grupie fotograficznej to ten ktos jest niezwykle naiwny. Robimy te strone
    wlasnie po to aby odprezyc sie od robienia kasy ;-)

    > Moze lepiej bedzie nie zajmowanie sie wrzucaniem fotek z watku "zdjecie
    > tygodnia" tylko informowanie na grupie o fotkach ktore zostaly dodane na
    > fotoplenery przez zarejestrowanych uzytkownikow.

    W przestrzeni kilku nastepnych miesiecy bede mial nawet utrudnienia
    techniczne. Ale wczytanie z opoznieniem jest mozliwe. Tylko prosimy o
    cierpliwosc.

    > Bedziecie mieli mniej pracy, a uzytkownicy grupy dysk i tak was(mam
    > nadzieje) lubia, i beda zagladac na fotoplenery.

    Jak fotoplenery nie powstaly dla kasy tak nie powstawly dla lubienia ;-)
    Nie wiazemy waszego lubienia z wczytaniem zdjec. Robimy to co lubimy i
    przestaniemy robic wtedy, kiedy przestaniemy lubic. Z innej strony
    przyznaje, ze na fotoplenerach ostatnio malo sie dzieje a to z powodow
    przeze mnie wymienionych. Wierzymy, ze wyjdziemy z tego kryzysu :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.

  • 9. Data: 2009-03-28 08:45:26
    Od: Michał Grzelak <m...@p...onet.pl>

    Nguyen Bang Giang pisze:

    > Co do sposobu wczystnia, wystarczy zarejestrowac sie w fotoplenery.eu.

    Od trzech tygodni czekam na maila z hasłem.
    Coś się Wam faktycznie musiało powiesić.
    M..M

  • 10. Data: 2009-03-28 09:10:10
    Od: Nguyen Bang Giang <n...@y...com>

    Dnia Sat, 28 Mar 2009 09:45:26 +0100, Michał Grzelak napisał(a):

    > Od trzech tygodni czekam na maila z hasłem.
    > Coś się Wam faktycznie musiało powiesić.
    > M..M

    W koncu wszystkie zdiecia wczytalem!

    Co do kont, faktycznie serwis sie zawiesil. Bylo tam sporo (5 lub 6)
    nieaktywnych kont. Wszystkie uaktywnilem lacznie z Twoim, rallyfreeka, ...
    Przepraszam za problem. Teraz mozecie zalogowac bez potrzeby czekania na
    potwierdzenia.

    --
    Pozdrawiam,
    Giang.