  • 1. Data: 2011-09-13 12:30:31
    Temat: fotoradarowe pytanko
    Od: grzech <z...@g...com>

    Może ktoś się orientuje jak działają, albo powinny działać
    fotopstryczki na skrzyżowaniach? Jechałem sobie ostatnio za innym
    autkiem - czyli prędkość identyczna - ok.80km/h. Jak byłem jakies 4-5
    m przed pasami zaświeciło się pomarańczowe i błysnęło mi po oczach.
    Wygląda na to, że uaktywnia się na pomarańczowe a nie powinien aby na
    czerwone?

    grzech
    nyska

  • 2. Data: 2011-09-13 12:36:25
    Temat: Re: fotoradarowe pytanko
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 13 Sep 2011 03:30:31 -0700 osobnik zwany grzech
    wystukał:

> [...]
    > zaświeciło się pomarańczowe i błysnęło mi po oczach. Wygląda na to, że
    > uaktywnia się na pomarańczowe a nie powinien aby na czerwone?

    te na czerwone to powinny stać za skrzyzowaniem.
    Czytałem gdzieś, że zrobili dwa. jeden strzela jak wjeżdżasz, drugi już
    na skrzyżowaniu, żeby uniknć dyskusji, że stałeś na skrzyżowaniu jak
    trafiło Cię czerwone.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2011-09-13 12:36:47
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    grzech wrote:
> [...]
    > m przed pasami zaświeciło się pomarańczowe i błysnęło mi po oczach.
    > Wygląda na to, że uaktywnia się na pomarańczowe a nie powinien aby na

    Nie masz prawa wjechac na skrzyzowanie na innym niż zielone. Na
    pomarańczowym możesz tylko opuścić skrzyżowanie.

  • 4. Data: 2011-09-13 12:44:02
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Nie masz prawa wjechac na skrzyzowanie na innym niż
    > zielone. Na pomarańczowym możesz tylko opuścić
    > skrzyżowanie.

    Czyżby? To już wiem skąd się biorą magicy, którzy będąc
    kilka metrów przed skrzyżowaniem nagle dają po heblach, bo
    się żółte zapaliło...

  • 5. Data: 2011-09-13 12:46:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 13.09.2011 12:36, Marek P. pisze:

    > Nie masz prawa wjechac na skrzyzowanie na innym niż zielone. Na
    > pomarańczowym możesz tylko opuścić skrzyżowanie.

    Nie do końca. Doczytaj przepis.

  • 6. Data: 2011-09-13 12:49:08
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "Marek P." napisał w wiadomości news:j4nbo1$rrs$1@inews.gazeta.pl...
    > Nie masz prawa wjechac na skrzyzowanie na innym niż zielone. Na
    > pomarańczowym możesz tylko opuścić skrzyżowanie.

    Tak, tak. Szczególnie jak zmiana świateł nastąpi sekundę przed wjazdem
    na skrzyżowanie.

  • 7. Data: 2011-09-13 12:50:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Marek,

    > Nie masz prawa wjechac na skrzyzowanie na innym niż zielone. Na
    > pomarańczowym możesz tylko opuścić skrzyżowanie.

    Ale PoRD (z załącznikami) przeczytałeś?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 8. Data: 2011-09-13 12:51:36
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-09-13 12:36, Marek P. pisze:
    > Nie masz prawa wjechac na skrzyzowanie na innym ni? zielone. Na
    > pomara?czowym mo?esz tylko opu?ci? skrzy?owanie.

    Skąd się tacy miszczowie biorą?

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana WY**00E :)

  • 9. Data: 2011-09-13 12:52:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Robert_J,

    > Czyżby? To już wiem skąd się biorą magicy, którzy będąc
    > kilka metrów przed skrzyżowaniem nagle dają po heblach, bo
    > się żółte zapaliło...

    Gwałtowne hamowanie na żółtym to oczywisty bezsens ale jest też druga
    strona medalu: trąbiący na tych, co się zatrzymali na wczesnym
    czerwonym. Ulubione zajęcie wrocławskich kierowców, którzy uwielbiają
    stać, jak jest zielone i jechać, jak jest czerwone.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 10. Data: 2011-09-13 12:57:41
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Nie masz prawa wjechac na skrzyzowanie na innym ni zielone. Na
    > pomara czowym mo esz tylko opu ci skrzy owanie.

    Jasne, mam prawko od jakiegoś czasu ale w miejscu do dziś nie umiem
    się zatrzymywać:)
    jakiś przepis zacytuj a nie zmyślasz

    grzech
    nyska