  • 1. Data: 2014-10-21 15:42:14
    Temat: fotorady nie zarabiają
    Od: masti <g...@t...hell>

    http://yro.slashdot.org/story/14/10/21/1322253/speed
    -cameras-in-chicago-earn-50m-less-than-expected

    Zamiast prognozowanych wpływów w wysokości 90 mln $ może będzie 40 mln
    $. A prognozowanego wzrostu bezpieczeństwa też nie można wykazać. jak
    widać nie tylko u nas fotografia nie przynosi zysków

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 2. Data: 2014-10-21 16:03:45
    Temat: Re: fotorady nie zarabiają
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > jak widać nie tylko u nas fotografia nie przynosi zysków

    Trudno, żeby przynosiły. Tylko idiota może dac się złapać na z daleka
    widoczną żółtą puszkę oznaczoną wcześniej znakiem.

  • 3. Data: 2014-10-21 17:59:18
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 21 października 2014 16:03:45 UTC+2 użytkownik Czesław Wiśniak
    napisał:

    > Trudno, żeby przynosiły. Tylko idiota może dac się złapać na z daleka
    >
    > widoczną żółtą puszkę oznaczoną wcześniej znakiem.

    A i tak kogoś złapią. Może dlatego że głupich wcale nie jest tak dużo. Są za to tak
    chujowo rozmieszczeni że są wszędzie.

  • 4. Data: 2014-10-22 11:06:23
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-10-21 16:03, Czesław Wiśniak pisze:

    > Trudno, żeby przynosiły. Tylko idiota może dac się złapać na z daleka
    > widoczną żółtą puszkę oznaczoną wcześniej znakiem.

    Gdy: pada, jest ciemno, jesteś zmęczony wcale nie tak trudno;]

  • 5. Data: 2014-10-22 11:42:41
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Gdy: pada, jest ciemno, jesteś zmęczony wcale nie tak trudno;]

    No nie, wtedy nie zapierdalam. Jestem bardziej czujny :)

  • 6. Data: 2014-10-22 11:49:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-10-22 11:42, Czesław Wiśniak wrote:

    > No nie, wtedy nie zapierdalam. Jestem bardziej czujny :)

    Ja zauważyłem u siebie inna przypadłość - słucham janosika i gdzie
    indziej fotopstyczków się nie spodziewam, co usypia czujność. Ostatnio
    się nadziałem na jeden bo... po tym jak janosik krzyknął skręciłem
    zatankować. Jak wyjeżdzałem to po prostu zapomniałem. Ale nie widziałem,
    żeby błysnął, a jak wracałem to wyglądał na taki trochę... osmolony;)
    Więc pewnie nie przyłożyłem się do wykonania planu.

    Shrek.

  • 7. Data: 2014-10-22 20:05:18
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 21.10.2014 o 15:42, masti pisze:

> [...]
    > $. A prognozowanego wzrostu bezpieczeństwa też nie można wykazać. jak
    > widać nie tylko u nas fotografia nie przynosi zysków

    A w przypadku SM w skali całego kraju wpływy to 240 mln. zł (Dziś w
    Trójce mówili).

    --
    anacron

  • 8. Data: 2014-10-22 20:15:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał
    >Trudno, żeby przynosiły. Tylko idiota może dac się złapać na z daleka
    >widoczną żółtą puszkę oznaczoną wcześniej znakiem.

    Zlapac sie wcale nie tak trudno, szczegolnie ze nie zawsze jest tak z
    daleka widoczna.

    Ale od czego nawigacja i yanosik :-)

    J.

  • 9. Data: 2014-10-22 20:20:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "anacron" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >A w przypadku SM w skali całego kraju wpływy to 240 mln. zł (Dziś w
    >Trójce mówili).

    Nie wiem na ile rzetelnie, bo swego czasu jedna gmina Kobylnica
    zgarnela 6 mln w rok.

    Wroclaw zbiera cos 1 mln.

    J.

  • 10. Data: 2014-10-22 21:58:16
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Zlapac sie wcale nie tak trudno, szczegolnie ze nie zawsze jest tak z
    > daleka widoczna.
    >
    > Ale od czego nawigacja i yanosik :-)

    Powiem szczerze, że informacje o zółtych puszkach w yanosiku z chęcią bym
    wyłączył ale się nie da.