  • 1. Data: 2017-02-23 19:58:48
    Temat: frezarka laserowa
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    zbieram od paru lat na frezarkę taką z allegro za 5kpln
    a tu się okazało, że podobno na rynku pojawiły się frezarki laserowe...

    może Ktoś coś wie i zechce podpowiedzieć koledze z grupy?

  • 2. Data: 2017-02-24 08:14:44
    Temat: Re: frezarka laserowa
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 23 lutego 2017 19:58:52 UTC+1 użytkownik niepełnosprawny
    intelektualnie 'POPIS/EU napisał:
    > zbieram od paru lat na frezarkę taką z allegro za 5kpln
    > a tu się okazało, że podobno na rynku pojawiły się frezarki laserowe...
    >
    > może Ktoś coś wie i zechce podpowiedzieć koledze z grupy?

    nie ma frezarek laserowych.
    są wycinarki/grawerki lasterowe.
    i za 5k to nie bardzo kupisz.

  • 3. Data: 2017-02-24 09:49:55
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    dzięki, a gdzie i jak tak dla obejrzenia szukać?

  • 4. Data: 2017-02-24 11:55:05
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 24 lutego 2017 09:49:58 UTC+1 użytkownik w systemie siła 'PO/EU
    napisał:
    > dzięki, a gdzie i jak tak dla obejrzenia szukać?

    Jest troche firm.
    http://allegro.pl/listing?string=ploter%20laserowy&b
    match=s0-com-1-4-0222

    tu se możesz poszukać i powybierać tych którzy mają je na stanie i sa niedaleko.

    Ale imho lepiej kupic frezarke cnc. Za 5kpln kupisz niewielką.
    Taka jak moja 500x1000x100mm to trzeba liczyć 10kpln.