  • 1. Data: 2004-10-05 07:49:52
    Temat: futszakowi padla Telia
    Od: "Paweł Kudliński" <p...@w...pl>

    witam
    wlasnie widze jak futoro padla telia
    ciekawe ze majac tylu klientow nie maja drugiego lacza na swiat
    zobaczymy ile potrwa awaria

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-10-05 08:06:28
    Temat: Re: futszakowi padla Telia
    Od: "Andrzej 'Kaszpir' Kaźmirowski" <k...@W...waw.pl>

    > wlasnie widze jak futoro padla telia

    Aster w Warszawie tez ledwo dyszy. Jedyne co dziala, to infolinia. Mozna
    sobie czas umilic rozmowa z blondynka :-)

    -- Kaszpir

  • 3. Data: 2004-10-05 08:12:08
    Od: Kuba Zakrzewski <k...@N...casses.it.pl>

    Paweł Kudliński wrote:
    > witam
    > wlasnie widze jak futoro padla telia
    > ciekawe ze majac tylu klientow nie maja drugiego lacza na swiat
    > zobaczymy ile potrwa awaria

    padlo chyba nawet juz w okolicach 8 rano... a mamy juz pare minut po 10...

    kuba

  • 4. Data: 2004-10-05 08:12:16
    Od: Slawek Kotynski <k...@b...z.adso.z.com.pl>

    Paweł Kudliński wrote:
    > wlasnie widze jak futoro padla telia
    > ciekawe ze majac tylu klientow nie maja drugiego lacza na swiat
    > zobaczymy ile potrwa awaria

    Astercity straciło łączność ze światem.
    Po kraju (do ICMu i TPSA) chodzę.
    Na świat nie. W dodatku wygląda na to, że problemy
    już jakiś czas trwają, bo dodzwonić się nie można.

    --
    mjk
    http://www.dzienmisia.pl/gazeta/

  • 5. Data: 2004-10-05 08:13:11
    Od: Slawek Kotynski <k...@b...z.adso.z.com.pl>

    Andrzej 'Kaszpir' Kaźmirowski wrote:

    > Aster w Warszawie tez ledwo dyszy. Jedyne co dziala, to infolinia. Mozna
    > sobie czas umilic rozmowa z blondynka :-)

    I co ci ta blondynka powiedziała? Bo moich telefonów nie odbiera.

  • 6. Data: 2004-10-05 08:16:03
    Od: Radek Kosiński <r...@T...pl>

    On Tue, 5 Oct 2004 09:49:52 +0200, Paweł Kudliński wrote:

    > witam
    > wlasnie widze jak futoro padla telia
    > ciekawe ze majac tylu klientow nie maja drugiego lacza na swiat
    > zobaczymy ile potrwa awaria
    >
    > Pozdrawiam

    U mnie nie działa od 9:00.

    Pzdr

    Radek Kosiński

  • 7. Data: 2004-10-05 08:16:09
    Od: "Andrzej 'Kaszpir' Kaźmirowski" <k...@W...waw.pl>

    > I co ci ta blondynka powiedziała? Bo moich telefonów nie odbiera.

    Jak to blondynka. Popsul sie... Internet :-)

    Sukcesem jest ze wie co to Telia i ze ktos te Telie naprawia. Terminu nie
    znala, a jak powiedzialem ze wobec awarii nie mam nic do roboty, powiedziala
    ze konczy o 16 i da sie zaprosic na kawe :-)

    -- Kaszpir

  • 8. Data: 2004-10-05 08:17:07
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    > wlasnie widze jak futoro padla telia

    Bo to po prostu Telia padła. Wszystkim.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie

  • 9. Data: 2004-10-05 08:20:49
    Od: Kuba Zakrzewski <k...@N...casses.it.pl>

    Paweł Kudliński wrote:

    > witam
    > wlasnie widze jak futoro padla telia
    > ciekawe ze majac tylu klientow nie maja drugiego lacza na swiat
    > zobaczymy ile potrwa awaria

    u mnie juz ruszylo

    kuba

  • 10. Data: 2004-10-05 08:21:45
    Od: Slawek Kotynski <k...@b...z.adso.z.com.pl>

> [...]
    > znala, a jak powiedzialem ze wobec awarii nie mam nic do roboty, powiedziala
    > ze konczy o 16 i da sie zaprosic na kawe :-)

    A nie pytałeś, czy nie ma koleżanki? :-))))
    Znajomi z IParteners na świat chodzą.
    (a myślałem, że też przez Telię?)