  • 1. Data: 2017-06-26 20:42:56
    Temat: garmin po sladzie/ pliku gpx?
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    witam, czy navi garmina - nie wiem niestety jaka, auto z wypozyczalni -
    pojedzie po zadanej trasie, narysowanej w czymkolwiek i zaimportowanej jako
    plik gpx?
    z tego co wiem potrafi to osmand.
    znacie jeszcze jakies navi ktore to potrafia?
    na googlach cos tam pisza ludzie ale to stare wszystko...
    thx

  • 2. Data: 2017-06-26 22:31:36
    Temat: Re: garmin po sladzie/ pliku gpx?
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-06-26 20:42, abn140 wrote:
> [...]
    > z tego co wiem potrafi to osmand.
    > znacie jeszcze jakies navi ktore to potrafia?
    > na googlach cos tam pisza ludzie ale to stare wszystko...

    do planowania trasy jest darmowy basecamp od garmina, imho kompletnie
    nieintuicyjny i niepraktyczny

    kiedys kombinowalem z planowaniem trasy na pc, niby costam wyszlo, ale
    ogolnie byla to strata czasu - poswiecilem na to z poltorej godziny a
    oszczedzilem z 20 minut jazdy ;)

  • 3. Data: 2017-06-27 11:13:41
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > oszczedzilem z 20 minut jazdy ;)
    e tam...
    na tym wynalazku
    http://www.gpsies.com
    2000 km zajelo mi kwadrans albo nawet mniej....
    toto wyznacza trase prawie jak navi, musisz tylko pilnowac korekt jak gdzies
    chcesz albo nie chcesz jechac.
    tylko co po takim sladzie pojedzie?
    bo osmand jakos tak cudacznie sie zachowuje....
    szukam alternatywy.

  • 4. Data: 2017-06-27 13:20:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "abn140" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >i zaimportowanej jako plik gpx?
    >z tego co wiem potrafi to osmand.
    >znacie jeszcze jakies navi ktore to potrafia?

    Trekbuddy ... ale jesli nie znasz, to nie probuj, chyba, ze Ci
    strasznie na tym jechaniu po sladzie zalezy.

    O ile sie orientuje, to z Garminem bylo tak, ze trase mogles
    przygotowac na kompie, ale po przeslaniu do nawigacji i ona i tak
    przeliczyla po swojemu.
    Im wiecej punktow posrednich, tym mniejsze miala pole do popisu.
    Ale slad w terminologii garmina to co innego niz trasa.

    A w ogole mozna wyjac z samochodu ? Albo cos podlaczyc ?
    Moze nie ma wyjscia, i tak trzeba recznie ustawic.

    J.