  • 1. Data: 2017-08-02 21:25:12
    Temat: gazoport
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    A propos naszego gazoportu

    Statek AL HAMLA,
    https://www.vesselfinder.com/?imo=9337743

    Plynal, plynal, az zaparkowal 40km od portu.

    Za ciemno na wplyniecie ? Przewidywany czas wejscia 04:00, wiec chyba
    podobnie ciemno ... a moze to UTC ?
    Czy kary umowne/oplaty portowe za wejscie przed terminem ?

    Bo gazoport pusty stoi, wiec chyba nie ma problemu braku miejsca.

    A ciekawilo mnie, ile bedzie stal, ponoc ~24h wystarcza na
    wypompowanie ...

    J.

  • 2. Data: 2017-08-03 00:10:00
    Od: 4...@g...com

    A Ty bys sie pchal z taka bomba atomowa jak bys nie musial? A nawet jak bys musial to
    tez bys sie pchal? Jak plyna po oceanie to moga kolo sterowe sznurkiem do klamki
    przywiazac i gadac o dupie Maryny. Wplyneli na Baltyk a tu wasko, plytko i ruch duzy.
    To psychicznie sa zmeczeni.

  • 3. Data: 2017-08-03 00:11:05
    Od: 4...@g...com

    A tak przy okazji. Gazoport zyje, co chwila jakis statek przyplywa.

  • 4. Data: 2017-08-03 07:03:05
    Temat: Re: gazoport
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 2 Aug 2017 15:10:00 -0700 (PDT), 4...@g...com
    napisał(a):
> [...]
    > kolo sterowe sznurkiem do klamki przywiazac i gadac o dupie Maryny.
    > Wplyneli na Baltyk a tu wasko, plytko i ruch duzy. To psychicznie

    To tym bardziej - wytrzymac jeszcze dwie godzinki i udac sie na
    zasluzony wypoczynek w bezpiecznym porcie.

    A propos ... na kotwicy stali ? Gdzies tam Nordstream nie biegnie ?

    J.

  • 5. Data: 2017-08-03 11:12:08
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-08-03 o 00:11, 4...@g...com pisze:
    > A tak przy okazji. Gazoport zyje, co chwila jakis statek przyplywa.

    A gdzieś można zobaczyć harmonogram?
    Clean Ocean, teraz Al Hamla, Było coś pomiędzy?

    Robert

  • 6. Data: 2017-08-03 12:18:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >A gdzieś można zobaczyć harmonogram?

    Ja nie znalazlem, wiec sobie od paru dni ogladam perymetr :-)

    J.

  • 7. Data: 2017-08-03 14:09:13
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-08-02 o 21:25, J.F. pisze:

    > Statek AL HAMLA,
    > https://www.vesselfinder.com/?imo=9337743
    >
    > Plynal, plynal, az zaparkowal 40km od portu.
    Patrząc na ścieżkę, którą płyną widać przy wczorajszym parkowaniu pętlę
    jaką wykonał.
    Rzucił kotwicę i nim zakręciło? :-)

    Robert

  • 8. Data: 2017-08-04 01:21:53
    Od: 4...@g...com

    Dzisiaj pan Telewizor powiedzial ze zaczynamy stawac sie eksporterem gazu ziemnego.
    Niemcom musi gul wielkosci nieduzego jablka wychodzic.

  • 9. Data: 2017-08-04 08:43:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 3 Aug 2017 16:21:53 -0700 (PDT), 4...@g...com
    > Dzisiaj pan Telewizor powiedzial ze zaczynamy stawac sie eksporterem gazu ziemnego.
    Niemcom musi gul wielkosci nieduzego jablka wychodzic.

    Ale dokad eksportujemy ?
    Do Niemiec, na Ukraine ?

    Z tym gulem to pewnie przesada, kropla w niemieckim rynku.

    J.

  • 10. Data: 2017-08-04 09:19:11
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Ale dokad eksportujemy ?
    > Do Niemiec, na Ukraine ?
    >
    > Z tym gulem to pewnie przesada, kropla w niemieckim rynku.

    Mogli nawet powiedzieć, że do Rosji. Ale kto by tam wierzył zepsutemu
    telewizorowi.

    Jarek

    --
    Bez kozery powiem pińcet.