  • 1. Data: 2010-08-06 09:58:06
    Temat: [gdzie akcesoria, serwis we Wro]+pytania ogolne
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Witam,
    Jestem nowy, wlasciwie nawet jeszcze nie jestem - dopiero robie prawko
    (zapisalem sie miesiac temu ale praca na razie nie pozwala na jakiekolwiek
    jazdy..) Pytanie mam: jaki sklep we Wroclawiu polecacie gdzie pomoga mi
    dobrac osprzet (ubranie, kask, zestaw bluetooth do kasku? itp.) i nie zedra
    skory? Motura jeszcze nie mam, pewnie najpierw jego kupie (oplaca sie
    kupowac teraz po sezonie zeby przestal do nastepnego? zwykle po sezonie
    motocykle sa tansze?) - polecaja gs500, fazera itp. na pierwszy motor i jak
    na razie zdecydowany jestem na fazera. Wydac chce kilka tysiecy na
    motor(7000?)+ cos na akcesoria (3000?) lacznie raczej ponizej 10kpln z
    mozliwoscia pozniejszej rozbudowy o przylbice dla zony ;) Co najlepiej kupic
    (jesli chodzi o bezpieczenstwo, wiem ze nie bede mial w kolo blachy ale moze
    choc troche mozna zwiekszyc swoje szanse) Pytanie tez gdzie ewentualnie
    podjechac takim motorem aby mi go sprawdzili przed kupnem (nie znam sie za
    bardzo, do czynienia mialem jedynie z WSK'a ktorej remont kapitalny robi sie
    mlotkiem i srubokretem ;P a nie chce kupic kota w worku). wiem ze do
    tanszego egzemplarza mozna sporo dolozyc, ale moze warto? Jakie sa koszty
    utrzymania motocykla? W aucie wiem ze i tak zawieszenie musze robic a silnik
    jak jest ok to pochodzi, a motocykl nie wiem :/

    Pozdrawiam i czekam na opinie, nie w stylu miej oczy dookola glowy nie
    cisnij i uwazaj na innych to ci sie nic nie stanie bo to wiem, autem robie
    ok. 60kkm rocznie i wiem ze na drodze czycha wiele niespodzianek..
    Lukasz

  • 2. Data: 2010-08-07 23:42:06
    Temat: Re: [gdzie akcesoria, serwis we Wro]+pytania ogolne
    Od: Panslavista Panslavista <p...@w...pl>

    Użytkownik Lukasz napisał:
> [...]
    > cisnij i uwazaj na innych to ci sie nic nie stanie bo to wiem, autem
    > robie ok. 60kkm rocznie i wiem ze na drodze czycha wiele niespodzianek..
    zapoznaj sie z faq

  • 3. Data: 2010-08-08 09:01:58
    Od: Yorick <"USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO>

    Dnia 06 - 08 - 2010 (piątek) o godzinie 11:58, Lukasz napisał(a):

> [...]
    > skory?
    > [...]
    > Pytanie tez gdzie ewentualnie podjechac takim motorem aby mi go

    Z serwisów mogę polecić Yamahę na Żegiestowskiej i Bradosa na Gajowickiej -
    korzystam i jestem zadowolony z ich usług; myślę, że jeżeli się umówisz na
    sprawdzenie stanu motocykla, to zrobią to bez problemu. Znajomi chwalą
    sobie również serwis Hondy na Rakowej.

    Jeżeli chodzi o kupno kasku, na Żegiestowskiej mają dość spory wybór i na
    pewno coś Ci doradzą. Ubrania mają tam raczej drogie - szukając ciuchów
    warto zajrzeć na Gajowicką, parę metrów od serwisu Bradosa jest salon
    Modeki.

    Na jakimś forum znalazłem dość kompletne zestawienie wrocławskich sklepów
    motocyklowych z krótkim opisem, tu masz link:
    http://www.polishbanditcrew.pun.pl/viewtopic.php?pid
    =75396

    Jeżeli szukasz okazji do tańszych zakupów warto zajrzeć na Moto-giełdę, ale
    najbliższa we Wrocławiu będzie dopiero pod koniec września.

    --
    Yorick
    LS 650