  • 1. Data: 2015-11-12 18:19:52
    Temat: gdzie assistance?
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    Gdzie można wykupić assistance z możliwie dużym limitem km w razie
    awarii? w PZU już się nie da wykupić opcji 1000km jeśli nie ma się tam
    OC, ponoć Warta daje 800km, ale na infolinii dostałem numer do
    sprzedawcy...który ma urlop do poniedziałku :)
    Gdzie jeszcze szukać?

    Łukasz

  • 2. Data: 2015-11-12 19:03:28
    Temat: Re: gdzie assistance?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "ddddddddd" <d...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > OC, ponoć Warta daje 800km, ale na infolinii dostałem numer do
    > sprzedawcy...który ma urlop do poniedziałku :)

    www.starter24.pl

    Nie miałem okazji korzystać, ale polecil mi kumpel, którego "uratowali"
    w trasie i chwalił sobie ich usługi.

    --
    Yogi(n)

  • 3. Data: 2015-11-12 19:14:45
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 2015-11-12 o 19:03, Yogi(n) pisze:

    > Użytkownik "ddddddddd" <d...@f...pl> napisał w wiadomości
    >
    > www.starter24.pl
    >
    > Nie miałem okazji korzystać, ale polecil mi kumpel, którego "uratowali"
    > w trasie i chwalił sobie ich usługi.

    za 199zł 100km holowania w razie awarii, za 349zł 200km - jako dodatek
    do OC mam to odpowiednio za 19zł (100km) i ok. 90zł (200km)
    Znalazłem jeszcze interrisk w wariancie premium niby 1000km - ale
    jeszcze nie mam szczegółów

    Łukasz

  • 4. Data: 2015-11-12 19:23:07
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 12.11.2015 o 19:14, ddddddddd pisze:

    > za 199zł 100km holowania w razie awarii, za 349zł 200km - jako dodatek
    > do OC mam to odpowiednio za 19zł (100km) i ok. 90zł (200km)

    Sprawdź jeszcze czy warunki takie same, czy jak Ci się auto zepsuje w
    mieście w którym mieszkasz to też Ci z pomocą przyjadą....
    Limit 50 km jest bardzo częsty w tanich assistance.
    Podobnie jak ograniczenie wieku auta do lat 10.
    Starter był JEDYNĄ opcją kiedy miałem youngtimera, ale wtedy kosztował
    bodajże 99 zł.

  • 5. Data: 2015-11-12 20:43:17
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 2015-11-12 o 19:23, Cavallino pisze:

> [...]
    > Podobnie jak ograniczenie wieku auta do lat 10.
    > Starter był JEDYNĄ opcją kiedy miałem youngtimera, ale wtedy kosztował

    to co dodają do oc obejmuje i starsze auto i holowanie pod domem (to
    akurat przydatne bo pod nosem mam autostradę, a skurczybyki z lawetami
    zaraz dzwonią po miśków żebym przypadkiem nie próbował się holować do
    najbliższego zjazdu...), a cena niska bo niby mogą dać taniej - bo
    kontynuuje u nich oc+szyby+opony (a nie korzystałem z wypłaty tych
    ubezpieczeń)

    Łukasz

  • 6. Data: 2015-11-15 22:12:25
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 12 Nov 2015 20:43:17 +0100, ddddddddd <d...@f...pl> wrote:

    >to co dodają do oc obejmuje i starsze auto i holowanie pod domem

    Jesteś pewien?
    Wariant "prestiż hiper super" w Generali nie obejmuje holowania auta
    powyżej 10 lat, jeżeli znajduje się ono bliżej, niż 75 kilometrów od
    miejsca zarejestrowania.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 7. Data: 2015-11-16 09:26:43
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 12.11.2015 Cavallino <c...@k...pl> napisał/a:

    > mieście w którym mieszkasz to też Ci z pomocą przyjadą....
    > Limit 50 km jest bardzo częsty w tanich assistance.
    > Podobnie jak ograniczenie wieku auta do lat 10.

    Jest jeszcze SOS PZMOT- brak limitu wieku auta,
    a co ciekawe można wziąć assistance na kierowcę,
    a nie na auto.

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.