    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: gdzie dostanę najtańszy akumulator?
    Date: Wed, 08 Dec 2010 21:12:30 +0100

    witam

    moze dziwne pytanie, bo odpowiedź to w wiekszości przypadków: allegro,
    ale byłem dzisiaj u lokalnego sprzedawcy akumulatorów, i sie zdziwiłem.
    Facet co prawda ma akumulatory znanych producentów, za 300 i wiecej, ale
    najtańsza cena opiewała na 79zł. z tym ze akumulatora niema już i nie
    będzie. marka kaizer albo kaiser. kolega za to kupił 48Ah za 99zł.
    OStatni egzemplarz. JAsne ze mógł "Wziać" bosha, ale ma pełnoletnią
    renówkę, wiec był to korzystny zakup.

    Czy ktoś wie, zna miejsce w którym mozna kupić akumulatory (kilka
    potrzebuje) standardowe, 12V, minimum 18 Ah maksimum 36 Ah w okolicy
    100zł lub taniej? Nowe z jako taką gwarancją. Pojemność mogą mieć
    zawyżoną, ( byle nie x2)
    ToMasz
    PS
    Zastanawiałem sie nad motocyklowymi, ale coś mi sie niechce wierzyc ze w
    tej samej (albo podobnej) obudowie centra robi 5.5 Ah, a chinczyk 18 Ah.