  • 11. Data: 2014-01-06 01:25:32
    Temat: Re: gdzie kupić pewne, oryginalne żarniki xenonowe
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 06 Jan 2014 01:05:56 +0100, KS napisał(a):

    > Wiesz, gdybym pomykał 70-80% po mieście, to nawet halogenu nie
    > potrzebuje. Wystarczała by taka zwykła bańka co była w syrenkach ;)

    Ja pije do obowiazku jazdy na swiatlach.

    > Ale w trasach nocnych, nie wiem czy czuł bym się z powrotem komfortowo
    > na H4 choć bardzo dobrze wspominam robotę philipsów Blue Vision czy
    > Vision plus.

    No, ja tam bardzo dobrze wspominam "zwykle halogeny".
    4*75W na dlugich to nie to co jakies tam ksenonki.

    Ale pozniej coraz mniej okazji do wlaczenia dlugich bylo ...

    J.

  • 12. Data: 2014-01-09 16:44:17
    Od: AA <c...@g...com>

    W dniu niedziela, 5 stycznia 2014 19:07:03 UTC+1 użytkownik KS napisał:

    > Robie okolo 15-20 tysia w rok.
    >
    > Czesto jezdze z kolesiem w dwa auta, on ma polroczne jakies osramy 4300K.
    >
    > Barwa naszych swiatel na bialej scianie po za optyka jest prawie identyczna.

    Sprawdz sobie jasnosc, nie barwe - ta sie zmienia dopiero pod koniec zycia (5000h?)

    Tu masz przyklad porownania dwuletniego palnika:

    http://www.hidplanet.com/forums/showthread.php?32188
    -Old-Bulb-vs-New-Bulb-Output-Comparison

    Jak widzisz, przy Twoich 15-20kkm/rok zmiana palnikow na nowe juz po dwoch-trzech
    latach moglaby miec sens, ze wzgledu na widocznosc w nocy.

    pozdr
    AA

  • 13. Data: 2014-01-09 20:14:57
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-09 16:44, AA pisze:
    > Jak widzisz, przy Twoich 15-20kkm/rok zmiana palnikow na nowe juz po
    > dwoch-trzech latach moglaby miec sens, ze wzgledu na widocznosc w
    > nocy.

    Wszystko możliwe, ale nie zauważam pogorszenia widoczności w nocy, gdzie
    dbam o to, a czasami nawet przesadnie.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 14. Data: 2015-09-15 13:31:22
    Od: c...@g...com

    Ja swoje zamawiałam z ultraleds. Brat mi doradził. Nie ma zastrzeżeń co do ich
    jakości.

  • 15. Data: 2015-09-15 15:06:35
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    Albercik <n...@g...pl> napisał(a)
    > Witam
    > xenon mi się skończył i trzeba zanabyć nowy palnik.
    > Ostatnio kupowałem 3..4 lata temu i na szczęście udało kupić oryginały.
    > Teraz jakoś się więcej boję...
    > Macie jakieś miejsce gdzie można w rozsądnej cenie dostać pewny
    > oryginał? Bo kupowanie na allegro i kierowanie się wyłącznie ceną nie
    > jest najlepszym wyjściem.

    Kupowałem 2x w "Xenonowe" sp. z o.o., Poznań.
    Nie umiem sprawdzić, czy to oryginały, ale działają bez problemów

    > Jestem świadom że cena oryginału znacznie może przekroczyć 100zł za
    > palnik d2r.

    Moje kosztowały ponad 100.

    --
    Tomek

  • 16. Data: 2015-09-15 16:49:02
    Od: AA <c...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 września 2015 15:06:37 UTC+2 użytkownik Tomek Kańka napisał:

    > Kupowałem 2x w "Xenonowe" sp. z o.o., Poznań.
    > Nie umiem sprawdzić, czy to oryginały, ale działają bez problemów
    >
    > Moje kosztowały ponad 100.

    Jeśli D2S, to Bosma kosztuje 80kilka zł już z wysyłką (para!) - chińczyk tego nie
    podrabia w ogóle.

    Działanie bez zarzutu, zrobiłem na nich ~100kkm, świeciły tak samo dobrze, jak
    oryginalne Philipsy z intercarsu.

    pozdr
    AA