  • 1. Data: 2016-09-29 13:02:26
    Temat: gdzie sa poduszki powietrzne ?:)
    Od: max-ron <m...@o...eu>

    mam niby 10 poduszek powietrznych, ale gdzie one sie znajduja, 2 z
    przdou, 2 na przednich siedzeniach, 2 na słupkach, a reszta ?
    audi b7

  • 2. Data: 2016-09-29 14:53:28
    Temat: Re: gdzie sa poduszki powietrzne ?:)
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-09-29 o 13:02, max-ron pisze:
    > mam niby 10 poduszek powietrznych, ale gdzie one sie znajduja, 2 z
    > przdou, 2 na przednich siedzeniach, 2 na słupkach, a reszta ?
    > audi b7

    Skoro to audi, to pewnie ma jeszcze poduszki dla pasażerów bagażnika :)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2016-09-29 18:40:34
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-09-29 o 13:02, max-ron pisze:
    > mam niby 10 poduszek powietrznych, ale gdzie one sie znajduja, 2 z
    > przdou, 2 na przednich siedzeniach, 2 na słupkach, a reszta ?
    > audi b7

    ja mam jeszcze tylne kurtyny i kolanową poduszkę pod kierownicą...
    Toyota Avensis

    --
    Irokez