  • 21. Data: 2020-05-09 13:54:06
    Temat: Re: geotermia
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu sobota, 9 maja 2020 20:24:10 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    > W Polsce ?
    > https://www.youtube.com/watch?v=BKorP55Aqvg

    Powiem Ci w tajemnicy że ten filmik to była taka scenka kabaretowa, do śmiechu, bo
    wszystkie teraz lubią się pośmiać.

  • 22. Data: 2020-05-09 15:16:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 9 May 2020 04:54:06 -0700 (PDT), Konrad Anikiel napisał(a):

    > Powiem Ci w tajemnicy że ten filmik to była taka scenka kabaretowa, do śmiechu, bo
    wszystkie teraz lubią się pośmiać.

    do smiechu ... ale czy nie wynika troche z rzeczywistosci ?

    Przesadzonej, ale jednak :-)

    czy to, co juz podawalem i nastepne:

    https://www.youtube.com/watch?v=7hsNfNM0SvE
    https://www.youtube.com/watch?v=ZVYqB0uTKlE
    https://www.youtube.com/watch?v=QurCB1lCHp0

    Kabaret, kapital spoleczny, czy panstwo w panstwie ?

    J.

    https://www.youtube.com/watch?v=WJIMffhpZRw
    https://www.youtube.com/watch?v=VOI3SNVAVwg

  • 23. Data: 2020-05-09 16:55:47
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu sobota, 9 maja 2020 22:16:35 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    bo wszystkie teraz lubią się pośmiać.

    > do smiechu ... ale czy nie wynika troche z rzeczywistosci ?

    Skoro z takim uporem próbujesz wykazać że Twój brak zdolności do zrozumienia
    rzeczywistości ma przyczynę wyłącznie wewnętrzną- to ja nie jestem w stane Ci pomóc.
    Ja jestem inżynierem mechanikiem, ja się nie znam na takich przypadkach.