  • 1. Data: 2016-04-18 21:47:11
    Temat: gęstość słów kluczowych - pomiar na localhost
    Od: j...@p...onet.pl

    W jaki sposób mogę sprawdzić gęstość słów kluczowych na witrynie, która znajduje się
    na localhost (Ubuntu). W tej chwili nie mam wykupionego hostingu. Szukałem darmowego
    narzędzia, ale wszystkie wymagały podania url z Internetu. Byłbym wdzięczny za
    podpowiedź.

  • 2. Data: 2016-04-18 23:00:25
    Temat: Re: gęstość słów kluczowych - pomiar na localhost
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2016-04-18 o 21:47, j...@p...onet.pl pisze:
> [...]
    darmowego narzędzia, ale wszystkie wymagały podania url z Internetu. Byłbym wdzięczny

    Przeczesać skryptem witrynę i zliczyć (url: http://localhost) :>
    Te co wymagają podania urla tak robią, bo to niezależne od tego czy to
    Unbutu czy nie Unbutu, nie interesują ich bebechy serwera tylko wynik
    działania tych bebechów - witryna właśnie.
    Jeżeli witryna to kilka plików html to sobie policz ręcznie ;), albo
    sparsuj bezpośrednio pliki html.
    Ale jeżeli treść witryny jest generowana przez skrypty (np. php) i
    teksty znajdują się np. w bazie danych to jakiego narzędzia się
    spodziewasz? Jeden rekord z bazy może pojawić się przecież na kilku
    różnych podstronach witryny.
    Mało tego, żeby to dawało jakieś miarodajne wyniki to zliczeń powinno
    być kilka i powinno pokazać średnią. Tekst wyciągnięty z bazy może się
    pojawić w witrynie albo nie, w zależności od fantazji autora witryny,
    np. losowo, albo w poszczególne dni tygodnia (w poniedziałki i wtorki
    się pojawia, a w środy i czwartki nie, czyli w poniedziałek dostaniesz
    inny wynik niż środę, itp...)

    Pozdrawiam.
    Piotr

  • 3. Data: 2019-09-26 12:13:34
    Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl>

    W dniu 18.04.2016 o 23:00, Kviat pisze:

> [...]
    > np. losowo, albo w poszczególne dni tygodnia (w poniedziałki i wtorki
    > się pojawia, a w środy i czwartki nie, czyli w poniedziałek dostaniesz

    A czy istnieją gotowe takie skrypty, bo nie udało mi się znaleźć w sieci?

  • 4. Data: 2019-09-26 12:49:02
    Od: RM <r...@w...pl>

    W dniu 26.09.2019 o 12:13, Jivanmukta pisze:

    > A czy istnieją gotowe takie skrypty, bo nie udało mi się znaleźć w sieci?

    Czy ktoś napisałby odpłatnie dla mnie taki skrypt, który działałby offline?

  • 5. Data: 2019-09-26 14:22:27
    Od: RM <r...@w...pl>

> [...]
    > np. losowo, albo w poszczególne dni tygodnia (w poniedziałki i wtorki
    > się pojawia, a w środy i czwartki nie, czyli w poniedziałek dostaniesz

    Przeczytałem ostatnio: "pojęcie gęstości słów kluczowych jest owocem
    niewłaściwego rozumienia problemu i jest metodą nieobecną w SEO i
    niewykorzystywaną przez algorytmy nowoczesnych wyszukiwarek".
    Google uwzględnia odległości pomiędzy słowami kluczowymi i różnie
    traktuje słowa w zależności od miejsca występowania w dokumencie.
    Tak przeczytałem.

  • 6. Data: 2019-10-01 06:23:00
    Od: RM <r...@w...pl>

    W dniu 26.09.2019 o 12:49, RM pisze:

    > Czy ktoś napisałby odpłatnie dla mnie taki skrypt, który działałby offline?

    Napisałem taki, może się komuś przyda:

    <?php
    if (!isset($argv[1]) || isset($argv[3])) {
    die('Usage: php ' . $argv[0] . " file.html minpercent\nDefault
    minpercent is 7, value must be in range 0...100.\n");
    }
    if (!file_exists($argv[1])) {
    die(sprintf("File %s does not exist.\n", $argv[1]));
    }
    if (isset($argv[2])) {
    $minpercent = (float)$argv[2];
    if ($minpercent > 100 || $minpercent < 0) {
    die("Argument minpercent must be in range 0...100.\n");
    }
    } else {
    $minpercent = 7;
    }
    $text = strip_tags(file_get_contents($argv[1]));
    $words = preg_split('/(\b|\s|\p{P})+/', $text);
    $counters = array();
    foreach ($words as $w) {
    if ($w == '') continue;
    $w = strtoupper($w);
    if (!isset($counters[$w])) {
    $counters[$w] = 1;
    } else {
    $counters[$w]++;
    }
    }
    $maxlen = 0;
    $factor = 100.0 / count($counters);
    foreach ($counters as $w => $n) {
    $counters[$w] *= $factor;
    if (strlen($w) > $maxlen) {
    $maxlen = strlen($w);
    }
    }
    arsort($counters);
    foreach ($counters as $w => $p) {
    if ($p >= $minpercent) {
    printf("%s%s%.2f%%\n", $w, str_repeat('.', $maxlen - strlen($w)
    }
    }