  • 1. Data: 2014-12-07 13:06:57
    Temat: głowica i cylinder pomocy
    Od: arkadios123 <placuszki@_NOSPAM_poczta.fm>

    Witam mam pytanie ,czy głowica z cylindrem z xy silnika pasuje do 139fmb
    zaznaczam ze mam skrzynie do 125

  • 2. Data: 2014-12-07 14:36:15
    Temat: Re: głowica i cylinder pomocy
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 07.12.2014 o 13:06, arkadios123 pisze:
    > Witam mam pytanie ,czy głowica z cylindrem z xy silnika pasuje do
    > 139fmb zaznaczam ze mam skrzynie do 125

    nie, ale na pewno pasuje do yv

    --
    Arni

  • 3. Data: 2014-12-07 19:27:05
    Od: N1 <s...@v...pl>

    W dniu 07-12-2014 o 14:36, Arni pisze:
    > nie, ale na pewno pasuje do yv

    Pewny jesteś? Jak widać to równanie z dwiema niewiadomymi (x,y) :-)

    ---
    Avast.

  • 4. Data: 2014-12-07 19:32:17
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 07.12.2014 o 19:27, N1 pisze:

    > Pewny jesteś? Jak widać to równanie z dwiema niewiadomymi (x,y) :-)

    jakie pytanie taka odpowiedź. Również z niewiadomymi

    --
    Arni

  • 5. Data: 2014-12-08 08:05:29
    Od: Magic <m...@w...pl>

    "Cylinder pomocy"

    CHCETO

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj