  • 1. Data: 2017-07-24 21:38:37
    Temat: google analitics
    Od: m...@g...com

    Czy to narzędzie spośród różnych fajnych statystyk nadaje się do stworzenia jakiegoś
    licznika na stronę??

    Szukam szukam i znalezc nie mogę, jakiegos kodu, interfejksu by mozna by gop wkleic
    na strone..

    moze naprowadzicie??

    pozdr

  • 2. Data: 2017-08-06 22:33:24
    Temat: Re: google analitics
    Od: Witold Rodzeń [vmobile.com.pl] <w...@i...pl>

    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    > stworzenia jakiegoś licznika na stronę??
    > Szukam szukam i znalezc nie mogę, jakiegos kodu, interfejksu by mozna by

    Generalnie nie, ale przy odrobinie pracy i wykorzystaniu API z GA można z
    tych danych (gromadzonych przez GA) licznik na stronę przygotować.
    Dla np. wordpress'a znajdziesz gotowe wtyczki, które takie dane wydobędą.

    pozdrawiam / best regards
    Witold Rodzeń

    Tel: (+48) 71 75 75 229, GSM: (+48) 601 594 674, Skype: witold.rodzen
    http://www.vmobile.com.pl (Aplikacje internetowe), https://vmobile.pl
    (e-commerce)