  • 1. Data: 2015-02-05 23:20:51
    Temat: górny slask - serwis suzuki (rozrzad)
    Od: "tibam" <g...@i...pl>

    Witam

    poleci ktoś jakiegoś obeznanego w temacie mechanika z górnego śląska
    specjalizującego się w Suzuki?
    Pacjent: Suzuki Grand Vitara 2.0 benzyna z automatyczna skrzynia 2007r,
    silnik J20A
    Pomimo niskiego przebiegu 59000 coś w silniku przy dodawaniu i puszczaniu
    gazu stuka/wpada w wibracje.
    Zdjąłem paski bo myslalem ze to moze jakie łożysko ale niestety fałszywy
    trop -zadna rolka sie nie kręciła a odgłos słychć nadal.
    Podjechałem do mechanika w okolicy i stwierdził ze prawdopodobnie rozrząd
    (na łańcuchu) do wymany...

    O kosztach nie wspomne wiec chciałbym by zobaczył to ktoś kto miał
    doczynienia z takim autem.

    Dzięki i pozdrawiam