  • 1. Data: 2015-03-19 08:02:54
    Temat: 23% VAT za budowę garażu - czy to konieczne?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Czy da się obejść VAT 23% za budowę garażu?
    Czemu urzędnicy tak wymyślili?

    Da się to jakoś w miarę legalnie zamienić na 8%?

    --
    MN

  • 2. Data: 2015-03-19 11:55:26
    Temat: Re: 23% VAT za budowę garażu - czy to konieczne?
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 19 marca 2015 08:02:51 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:
    > Czy da się obejść VAT 23% za budowę garażu?
    > Czemu urzędnicy tak wymyślili?
    >
    > Da się to jakoś w miarę legalnie zamienić na 8%?

    do sie zmienic w miare prosto na wersje bez vatu ;-)

    b.

  • 3. Data: 2015-03-20 02:43:32
    Od: Przemek Lipski <d...@t...pl>

    W dniu czwartek, 19 marca 2015 07:02:51 UTC użytkownik Marcin N napisał:
    > Czy da się obejść VAT 23% za budowę garażu?
    > Czemu urzędnicy tak wymyślili?
    >
    > Da się to jakoś w miarę legalnie zamienić na 8%?

    VAT? Jaki vat, bierzesz ludzi do roboty, albo pomocnika i sam stawiasz bez zadnych
    vatow...

  • 4. Data: 2015-03-20 10:47:10
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-03-20 o 02:43, Przemek Lipski pisze:

    > VAT? Jaki vat, bierzesz ludzi do roboty, albo pomocnika i sam stawiasz bez zadnych
    vatow...

    Gdyby to o mnie chodziło - tak bym zrobił. Jednak nie ja jestem inwestorem.

    --
    MN