  • 11. Data: 2015-12-05 10:54:28
    Temat: Re: BLIK
    Od: Heniek <h...@g...com>

    W dniu piątek, 4 grudnia 2015 16:29:29 UTC+1 użytkownik Tom L. napisał:
    > Aaa, teraz zakumałem ;-)
    >
    > --
    >
    > Lepiej póĽno niż nigdy :)

    Tesz tak muwiem...

    --
    Heniek

  • 12. Data: 2015-12-05 19:03:00
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    W dniu piątek, 4 grudnia 2015 14:10:57 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "gral" napisał w wiadomości grup

    > Ale mnie interesuje kto za tym stoi i kto popiera.
    > Klienci moze na razie nie uzywaja, ale promocje ze strony bankow
    > widac. I ze strony sklepow tez.
    >
    > Karty sa dla nich za drogie ?
    >
    > J.

    BLIK stoi na technoligii, ktora wdrozyl jakis czas temu PKO Bank Polski (IKO).
    6 polskich bankow powolalo spolke PSP.
    BLIKiem - zaplacisz w POSach, wyplacisz w co 2 bankomacie w Polsce, zaplacisz w
    internecie czy w koncu przelejesz na numer telefonu (natychmiast). Wszystko bez
    karty. MOzesz tez przekazac czek BLIK drugiej osobie.
    Mozesz tez zalozyc mobilna portmonetke w PKO i placic BLIKiem lub podlaczyc do konta
    bankowego (w 6 bankach - pko, mbank, millennium, alior, ing, bz wbk.
    http://www.blikmobile.pl/

  • 13. Data: 2015-12-05 22:34:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 5 Dec 2015 10:03:00 -0800 (PST), Michal 'Amra' Macierzynski

> [...]
    > zaplacisz w POSach, wyplacisz w co 2 bankomacie w Polsce,

    > zaplacisz w internecie czy w koncu przelejesz na numer telefonu

    Te dwie rzeczy to byly i bez blika

    > Wszystko bez karty. Mozesz tez przekazac czek BLIK
    > drugiej osobie.

    > Mozesz tez zalozyc mobilna portmonetke w PKO i

    Ten ruch to zdaje sie rozumiem - wplacic do niej mozna, wyplacic za
    oplata. Banki bardzo popieraja :-)

    J.

  • 14. Data: 2015-12-06 13:39:07
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    W dniu sobota, 5 grudnia 2015 22:33:53 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Te dwie rzeczy to byly i bez blika

    W PKO? Tak, ale to ma dzialac dla wszystkich bankow.

    > Ten ruch to zdaje sie rozumiem - wplacic do niej mozna, wyplacic za
    > oplata. Banki bardzo popieraja :-)

    W bankomatach PKO wyplacisz za free