  • 11. Data: 2015-01-28 19:21:57
    Temat: Re: BZWBK na kartki
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    Użytkownik " 666" napisał w wiadomości grup

    > Czyli tę opłatę naliczą co miesiąc, nie raz w roku?
    > A konkretnie ile?

    Dwie jednostki danej waluty za każdy miesiąc.

  • 12. Data: 2015-01-28 23:46:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" ma959m$pgv$...@n...news.atman.pl

    > Tedy popróbuję.

    Próba podjęta; karta zniknęła z powierzchni istnienia -- nie widać
    jej na WWW; na razie obciążeń okołokarcianych nie dostrzegam...

    Na razie nie chcę.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2015-01-29 18:52:48
    Od: "Marcin P." <m...@p...SPAM.onet.pl>

    > Próba podjęta; karta zniknęła z powierzchni istnienia -- nie widać
    > jej na WWW; na razie obciążeń okołokarcianych nie dostrzegam...

    Oby nowej nie przysłali. Też muszę zrezygnować z karty, z konta nie mogę
    bo mam kredyt hipoteczny.
    W regulaminie jest taki zapis:

    § 13
    1. W przypadku rezygnacji z korzystania z Karty w okresie jej
    ważności, Posiadacz/Użytkownik Karty powinien zwrócić ją
    do Oddziału/Placówki partnerskiej. Uznaje się wówczas, iż
    Umowa została rozwiązana z chwilą zwrotu Karty,
    z zastrzeżeniem ust. 2.
    2. W przypadku rozwiązania Umowy, Bank zwraca
    Posiadaczowi poniesioną zgodnie z Taryfą opłatę za Kartę,
    proporcjonalnie w stosunku do okresu obowiązywania
    Umowy

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2015-01-30 03:32:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marcin P." 54ca736a$0$2658$6...@n...neostrada.pl

    > Oby nowej nie przysłali.

    Jeśli nawet by przysłali -- nie będzie aktywna.
    Obok karty jest ,,w systemie'' nieaktywna naklejka.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'