  • 21. Data: 2016-10-26 18:24:53
    Temat: Re: Budowlano politycznie;)
    Od: "Uzytkownik" <a...@s...pl>

    Kris wrote:
    \
    > Byłem w 100% pewien że jak o jakimś ośmiornicozercy napisze to
    > wywołam ducha(Ghost) a i masti na pewno z odsieczą przybędzie. Tacy
    > adwokaci diabła;)
    > Takie typowe jednak jest to że jak zapytasz o chociażby zegarek
    > osmiornicożercy to bezpośrednio nie odpowiedzą tylko zaraz jakieś
    > linki podstawią typu "z PISu też...";)

    A Ty znowu piłeś ;->
    Jak wytrzeźwiejesz to świat zobaczysz inaczej.

  • 22. Data: 2016-10-26 18:39:51
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 26 października 2016 17:48:46 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > brak dowodów jest dowodem*
    >
    > *(C) nadczekista Zero

    Ja widzę poszlaki, wschodnia nominacja raczej je potwierdza, nie potrzebuję dowodów
    zeby widzec ze cos tu nie dodaje.

    Moze cie to zdziwi ale prokuratura wszczyna sledztwa na podstawie uprawdopodobnionych
    poszlak i dopiero potem znajduje (lub nie) dowody. Na początku wystarczą podejrzenia.

    b.

  • 23. Data: 2016-10-26 20:57:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > a skad mam ci wziąć dowody?

    czyli nie masz dowodów ale wiesz. Zupełnie jak Ziobro.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 24. Data: 2016-10-26 20:59:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]

    uprawdopodobnionych poszlak i dopiero potem znajduje (lub nie) dowody. Na początku

    i po roku działania Ziobrowej prokuratury, który szuka na wszystkich
    najmniejszych poszlak Nowak jeszcze nie siedzi. I to znaczy, że jest
    winny. napraw sobie logikę

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 25. Data: 2016-10-26 21:40:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 26 października 2016 20:59:25 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > i po roku działania Ziobrowej prokuratury, który szuka na wszystkich
    > najmniejszych poszlak Nowak jeszcze nie siedzi. I to znaczy, że jest
    > winny. napraw sobie logikę
    Typy w rodzaju Ciebie i Ghoscika zgodziliby się się poszatkować w obronie
    ośmiornicożerców.

  • 26. Data: 2016-10-26 21:41:15
    Od: Budyń <b...@g...com>

> [...]
    >
    > i po roku działania Ziobrowej prokuratury, który szuka na wszystkich
    > najmniejszych poszlak Nowak jeszcze nie siedzi. I to znaczy, że jest

    Moja uwaga o sledztwach miala charakter ogólny (ze wystarcza podejrzenia aby
    przeprowadzac dochodzenie) Nie pisalem ze przeciw nowakowi toczy sie jakiekolwiek,
    poza zegarkiem, sledztwo. A przynajmniej ja nic o tym nie wiem.

    Jesli dla was sprawa zegarka jest czysta to w porządku, mam po prostu inną opinię.
    Ale chyba nie sądzicie ze on pojechal na ukraine za 1800zł pracowac?

    b.

  • 27. Data: 2016-10-26 21:58:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 26 października 2016 21:41:18 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > Ale chyba nie sądzicie ze on pojechal na ukraine za 1800zł pracowac?

    Ot to.
    Dokładnie ten kierunek przewidziałem.
    Wiedziałem że wywołam Ghosta i mastiego i że dużo zrobią aby sprowadzić temat na
    poboczne tory. Bo te 1800zł dla byłego ośmiornicożercy to to taki banał w końcu;)
    Chciałem ten post na politykę i pregierz wrzucić bo śledzę te grupy od kilku
    tygodni(tam duszek i masti bardzo aktywni są) ale tam to wg mnie w większości
    pacjenci zakładu zamkniętego pisują więc tu dałem
    A co tam;)

  • 28. Data: 2016-10-26 22:04:27
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu środa, 26 października 2016 17:48:46 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Ja widzę poszlaki

    A najbliższe numery lotto widzisz?

  • 29. Data: 2016-10-26 22:42:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kris wrote:

    > Typy w rodzaju Ciebie i Ghoscika zgodziliby się się poszatkować w obronie
    ośmiornicożerców.

    a to złodzieje. żarli ośmiorniczki po 10 czy 50 zł do tego za swoje.
    poza tym to masz projekcje

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 30. Data: 2016-10-26 22:56:19
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 26 października 2016 22:42:30 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > a to złodzieje. żarli ośmiorniczki po 10 czy 50 zł do tego za swoje.

    gdyby jedli za swoje to niech sobie jedzą i jądra komarów w miodzie za milion za
    sztuke.
    Ale jedli za nasze.

    1435 zł - kolacja Belki z Sienkiewiczem
    1352 zł - kolacja Sikorskiego z Rostowskim

    w restauracji Sowa i Przyjaciele zajadali się ówczesny szef MSW Bartłomiej
    Sienkiewicz i prezes NBP Marek Belka.
    W karcie restauracji Roberta Sowy, "gotowana ośmiornica sous-vide z oliwą extra
    virgin, czosnkiem, wędzoną czerwoną papryką i świeżo siekaną kolendrą" kosztuje 67 zł
    (cała kolacja polityków kosztowała 1435 zł).

    b.