  • 11. Data: 2015-01-01 23:19:00
    Temat: Re: CITIBANK po Nowym Roku
    Od: b...@g...com

    Pomóżcie koledzy bo nie do końca kapuje tych zmian od 1.01.2015.

    Zakładałem na początku grudnia kartę kredytową z premią 200 zł. Karta miała być
    bezpłatna 1 rok. Zatem czy:
    - od 1 stycznia będę płacił 8 zł/msc za samo posiadanie karty
    - 6 zł miesięcznie za możliwość użytkowania citiphone nawet jak nie będę go używał =
    dzwonił tam i się logował

  • 12. Data: 2015-01-01 23:31:43
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2015-01-01 23:19, b...@g...com wrote:
> [...]
    bezpłatna 1 rok. Zatem czy:
    > - od 1 stycznia będę płacił 8 zł/msc za samo posiadanie karty

    nie, bo w TOiP na dole jest ze o ile warunki promocji nie stanowia
    inaczej. Dopier po roku bedziesz placic.

    > - 6 zł miesięcznie za możliwość użytkowania citiphone nawet jak nie będę go używał
    = dzwonił tam i się logował

    To tak. Mozesz przez pocztwe wenwetrzna z tego zrezygnowac.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 13. Data: 2015-01-01 23:42:37
    Od: b...@g...com

    Dzięki za odp. W międzyczasie zadzwoniłem do Citka. Z promocją jest tak jak mówisz.

    Z citiphone zaś naliczają pierwszą opłąt pod koniec stycznia, więc jak ktoś w
    najbliższym czasie zablokuje dostęp do citiphone to w ogóle nie zapłaci żadnej opłaty
    z tego tytułu.

    Pozdrawiam,
    jakdorobic.com