  • 1. Data: 2024-05-09 15:35:34
    Temat: Chcą poł. tunelem Europę z Afryką - 27km za 6GEUR
    Od: Jacek Marcin Jaworski <j...@a...pl>

    Dzień dobry!

    W art. z d. 2024-05-07, wto. (publikacja):

    https://www.whitemad.pl/podwodny-tunel-polaczy-europ
    e-z-afryka-budowla-ma-powstac-do-2030-r/

    podali, że jest pomysł by wybudować ten tunel na Mundial 2030 który ma
    zorganizować Hiszpania, Maroko i Portugalia (kol. alf.). W art. jest
    mowa o szybkim pociągu. I mi się wydaje, że ze względów bezp. tylko
    pociągi by w nim jeździły.
    Dla porządku dodam, że w art. z d. 2024-05-09, czw. (dostęp):

    https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Eurotunel

    Wiki podaje:
    Cytat: "Ruch samochodowy i osobowy przez tunel odbywa się za pomocą
    wahadłowych pociągów Le Shuttle oraz dalekobieżnych pociągów dużych
    prędkości Eurostar, kursujących z Londynu do Paryża i Brukseli."

    Miłego dnia!
    Jacek Marcin Jaworski

  • 2. Data: 2024-05-10 00:36:34
    Temat: Re: Chcą poł. tunelem Europę z Afryką - 27km za 6GEUR
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:la41p5Fge35U2@mid.individual.net>
    user Jacek Marcin Jaworski pisze tak:

    > https://www.whitemad.pl/podwodny-tunel-polaczy-europ
    e-z-afryka-budowla-ma-powstac-do-2030-r/

    > podali, że jest pomysł by wybudować ten tunel na Mundial 2030
    > który ma zorganizować Hiszpania, Maroko i Portugalia

    po mundialu szybko zasypie się kamieniami ;)

    czy będzie przejście dla lwów?

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 3. Data: 2024-05-10 17:16:30
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Jacek Marcin Jaworski w news:la41p5Fge35U2@mid.individual.net
> [...]
    > wahadłowych pociągów Le Shuttle oraz dalekobieżnych pociągów dużych
    > prędkości Eurostar, kursujących z Londynu do Paryża i Brukseli."

    Denga, welcome :)