  • 101. Data: 2024-03-21 06:30:58
    Temat: Re: Co z tymi samochodami?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Może, póki nie jesteś w grupie, którą ZAWSZE kontrolują.

    Bez znaczenia - policja i tak ma to w dupie i jej wolno.

    > Nie przypominam sobie podobnych kwatków u pani dr. :)

    Kwiatków powiadasz?:) Kwiatek wrzucił kiedyś artykuł w którym pani
    doktor, jako specjalista od kowida, stwierdzała że "kowit jest
    szczególnie groźny dla dzieci". Ponieważ jest to oczywistą bzdurą -
    rzadko chorowały a jak już to w zdecydowanej większości "na katar" to
    przegrzebałem publikacje i dorobek pani doktor i wyszło że jedyna praca
    na temat kowida to była praca o _postrzeganiu_ skuteczności szczepionki
    przez społeczeństwo (a raczej jej znajomych) w postaci internetowej
    ankiety:P I owa pani specjalistka od kowita była odpowiedzialna za...
    zebranie danych. I to był poważny artykuł w poważnym czasopiśmie:P

    > No i tego chyba nie chcemy?

    Bo jak wiem czy nie chcemy? Robią to z nami teoretycznie wybrani przez
    nas politycy, a kusony publicznie obnoszą się z tym, że stawiają ludziom
    zarzuty z dupy, bo trzeba coś w papier wpisać albo zabijają gościa w
    policyjnym kiblu i mówią że sam umar. A jak ich potrzebujesz to nie
    mogą, bo są zajęci. Więc może i jest nam wszystko jedno, bo generalnie
    to po takich akcjach to powinny komendy i biura poselskie płonąć. A
    tymczasem nawet wielkiego oburzenia nie widać, ot większość traktuje
    naszego kulsona z chorą argumentacją jako takiego śmiesznego, wioskowego
    głupka.

    > No bo już było po ptakach.

    Jak po ptakach? Nie było osób odpowiedzialnych, nie powinny być jakieś
    odszkodowania, choćby publiczne przeprosiny?

    > A tu sobie wyobraź, robią stanowisku na
    > trasie gdzie jedziesz codziennie do pracy, i codziennie marnujesz np.
    > pół godziny z tego powodu bo masz folie IR na szybie. Jakbyś mógł jechać
    > inną drogą to pewnie byś jeździł, ale jeśli nie to pewnie byś jednak
    > walczył. Przecież nie zakażą foli na szybach.

    No słabo. Podobnie jak to że zatrzymują wszystkich. A w ogóle trzeba
    zacząć od podstaw i sobie powiedzieć, że słabo to jest że policja
    czatuje w poniedziałek rano na tych co mają resztki po niedzieli (co
    nawet Robert potwierdza). Za to co chwila pojawia się jak ktoś za
    ewidentnie najebanym jechał godzinę z połączeniem na 112 i chuja zrobili
    - dobrze że nie zabrali prawka za rozmowę w czasie jazdy.
    Bo to pokazuje że chodzi o to żeby kogoś złapać (a za odrą byłby
    trzeźwy) a nie o bezpieczeństwo, a cały problem jest dmuchany medialnie.
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 102. Data: 2024-03-21 08:28:20
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 20.03.2024 o 17:51, Shrek pisze:

    > Moszna:P

    Nie jestem przekonany, że da się tak zmienić ustawy i rozporządzenia by
    dawały prawa urągające podstawowym zasadom.

  • 103. Data: 2024-03-21 11:58:21
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 21.03.2024 o 06:30, Shrek pisze:

    > Kwiatków powiadasz?:) Kwiatek wrzucił kiedyś artykuł w którym pani
    > doktor, jako specjalista od kowida, stwierdzała że "kowit jest
    > szczególnie groźny dla dzieci". Ponieważ jest to oczywistą bzdurą -

    Oczywistą... dla ciebie. I dla szurów.
    Właśnie m.in. dlatego jest szczególnie groźny dla dzieci, bo przez
    rozpowszechnianie takich mitów, że jest niegroźny, szury nie chcą
    szczepić dzieci (i to nie tylko na covid).
    Bo po chuj szczepić, skoro przechodzą łagodnie i bezobjawowo?
    Z litości nie wspomnę, że nie wszystkie przechodzą łagodnie i
    bezobjawowo, a wręcz przeciwnie.

    https://upacjenta.pl/poradnik/pims-u-dzieci-objawy-d
    iagnostyka-leczenie

    "Co wydaje się bardzo istotne, PIMS może rozwinąć się u dzieci i
    młodzieży, które przeszły COVID-19 bardzo łagodnie, a nawet bezobjawowo."

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Dzieci%C4%99cy_wielouk
    %C5%82adowy_zesp%C3%B3%C5%82_zapalny_w_nast%C4%99pst
    wie_zaka%C5%BCenia_wirusem_SARS-CoV-2

    "choroba występująca u dzieci, które przeszły, często bezobjawowo,
    zakażenie wirusem SARS-CoV-2"

    Twoja odporność na edukację jest zadziwiająca, bo od czasu do czasu
    sprawiasz wrażenie całkiem normalnego.

    A szury miały rację.
    Piotr

  • 104. Data: 2024-03-21 12:42:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Mar 2024 11:58:21 +0100, Kviat wrote:

> [...]
    > zakażenie wirusem SARS-CoV-2"
    >
    > Twoja odporność na edukację jest zadziwiająca, bo od czasu do czasu

    Ta wiedza się aktywnie rozwija. Niedawno nie było, teraz jest,
    a nie wiadomo na ile prawdziwa ... wredna choroba ten Covid.

    A co na to szczepienie?
    Bo:
    -"szczepienie nie chroni przed zakażeniem", co sie w koncu okazało
    prawdą (?), a przed póżniejszym PIMS chroni?

    -jak długo chroni?

    - ... skoro "Choroba powstaje na skutek znacznego rozregulowania pracy
    układu odpornościowego - najczęściej po 2-4 tygodniach od przebycia
    zakażenia SARS-CoV-2." ... to jaka jest szansa, ze szczepionka wywoła
    takie rozregulowanie? :-P
    Powszechnie stosowane szczepionki raczej tego nie powodują, bo byłoby
    już głośno, ale ... każda nowa podejrzana? Niech inni sprawdzą na
    swoich dzieciach :-)

    https://en.wikipedia.org/wiki/Multisystem_inflammato
    ry_syndrome_in_children
    "MIS-C has also been monitored as a potential, rare[8] pediatric
    adverse event following COVID-19 vaccination"

    W polskiej wiki tego nie napisali :-P

    J.

  • 105. Data: 2024-03-21 15:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik io i...@o...pl.invalid ...

    > Zajęcie jest za 1,5 promila. Niemniej jednak ma znamiona
    > pospolitego okradania.

    Duzo nizej jezeli spowodujesz wypadek...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach

  • 106. Data: 2024-03-21 16:30:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.03.2024 o 08:28, io pisze:

    > Nie jestem przekonany, że da się tak zmienić ustawy i rozporządzenia by
    > dawały prawa urągające podstawowym zasadom.

    To sprawdź. Moszna. Błąd ortograficzny nieprzypadkowy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 107. Data: 2024-03-21 16:33:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.03.2024 o 11:58, Kviat pisze:

    > Oczywistą... dla ciebie. I dla szurów.
    > Właśnie m.in. dlatego jest szczególnie groźny dla dzieci,

    Nie jest _szczególnie_ groźny dla dzieci, co pokazują statystyki.

    > szury nie chcą
    > szczepić dzieci (i to nie tylko na covid).

    A to inna sprawa.

    > Bo po chuj szczepić, skoro przechodzą łagodnie i bezobjawowo?
    > Z litości nie wspomnę, że nie wszystkie przechodzą łagodnie i
> [...]

    Ale to nie kowid.

    > "choroba występująca u dzieci, które przeszły, często bezobjawowo,
    > zakażenie wirusem SARS-CoV-2"

    Albo które piły herbatę. NIe ma prostego i bezpośredniego związku.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 108. Data: 2024-03-21 18:15:34
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 21.03.2024 o 12:42, J.F pisze:

> [...]
    > Powszechnie stosowane szczepionki raczej tego nie powodują, bo byłoby
    > już głośno, ale ... każda nowa podejrzana? Niech inni sprawdzą na

    Jest też inny aspekt.

    Kilka tygodni temu jeden z moich znajomych facet ok. 40-ki z dwójką
    dzieci zmarł dwa dni po zaszczepieniu jednego dziecka na jakieś tam te
    nowoczesne choroby (nazwa wyleciała mi z głowy).
    Nie wypadł z okna, nie wpadł pod pociąg... zmarł na tę chorobę na którą
    szczepił dziecko.

    Kombinujcie...

    --
    Wiesiaczek - dziś z DC
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 109. Data: 2024-03-21 18:45:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.03.2024 o 18:15, Wiesiaczek pisze:

> [...]
    > nowoczesne choroby (nazwa wyleciała mi z głowy).
    > Nie wypadł z okna, nie wpadł pod pociąg... zmarł na tę chorobę na którą

    Jakaś hipoteza? Bo mi nic specjalnie do głowy nie przychodzi?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 110. Data: 2024-03-22 00:58:05
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-03-21, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Jakaś hipoteza? Bo mi nic specjalnie do głowy nie przychodzi?

    Shrek, ja Cie proszę...

    --
    Marcin