eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzęści samochodowe a uprawnienia konsumenckie › Części samochodowe a uprawnienia konsumenckie
  • Data: 2014-11-24 14:12:18
    Temat: Części samochodowe a uprawnienia konsumenckie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Załózmy sytuacje:
    - kupuję część do samochodu, która wytrzymuje jakiś nieprzyzwoicie mały
    przebieg.
    Przykładowo kupuje wahacz ktory po 5.000km nadaje sie do wymiany.
    Reklamuję - sklep uznaje reklamacje.
    co z kosztami ponownego montazu w samochodzie? Czy w ramach uprawnieni
    konsumenckich sklep powiniene pokryć wszelkie koszty związane z wadliwym
    towarem czyli również koszty montażu?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1