  • 1. Data: 2019-09-16 23:00:02
    Temat: Czy Polański TEŻ może zostać skazany na przeprosiny za przedawnione przestępstwo? :-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Walerian_S%C5%82omka
    > W 2019 zobligowany przez sąd do przeproszenia za czyny pedofilskie
    > swoją ofiarę (sprawa się przedawniła)[8].
    > [8] http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103085,24785134,ksiadz-p
    rofesor-byly-wykladowca-kul-przeprosil-za-czyny-pedo
    filskie.html

    Cóż za intrygująca prawna instytucja "przedawnienia nie całkiem" :-)
    Czy nie prawnik by zdołał to wymyślić? :-)

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2019-09-17 00:39:39
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-09-16, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Cóż za intrygująca prawna instytucja "przedawnienia nie całkiem" :-)
    > Czy nie prawnik by zdołał to wymyślić? :-)

    Nie sądzę aby Polański mógł zostać skazany na przeprosiny bo w
    przeciwieństwie to patoli kk zrobił to najwyrazniej bez nakazu z sądu.
    https://www.indiewire.com/2018/09/roman-polanski-rap
    e-victim-samantha-geimer-apologies-1202008175/
    "Roman hardly need a #MeToo comeback. This is all you've got Esquire,
    attacking a man who has apologize and made amends years ago?" she
    tweeted.

    Klarownie masz obsesję.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2019-09-17 13:10:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >Cóż za intrygująca prawna instytucja "przedawnienia nie całkiem" :-)
    >Czy nie prawnik by zdołał to wymyślić? :-)

    Zaiste intrygujaca.
    Czy sad mial prawo, i co sie stanie jak nie przeprosi ?

    J.

  • 4. Data: 2019-09-17 14:28:55
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    filskie.html

    > Zaiste intrygujaca.
    > Czy sad mial prawo, i co sie stanie jak nie przeprosi ?

    Już przeprosił [A]. Jak ma 86 lat to może już mu się nie chciało dalej
    wozić po sądach i sobie odpuścił szczególnie przy takiej roszczeniowej
    pozycji startowej "pokrzywdzonego z przedawnieniem" [B].

    [A] https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-panstwowy-ord
    er-odebrany-ksiedzu-pedofilowi-na-wniosek-ofiar,nId,
    3208123

    [B] http://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103085,24785134,ksiadz-p

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2019-09-17 14:35:10
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To nie był gwałt, lecz seks z nieletnią - no ale brukowcom by się gorzej sprzedawało.

    -----

  • 6. Data: 2019-09-17 14:47:44
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 17.09.2019 o 14:35, ąćęłńóśźż pisze:
    > To nie był gwałt, lecz seks z nieletnią - no ale brukowcom by się gorzej
    > sprzedawało.
    >

    > -----

    gwałt, upił ją i zgwałcił, przeprosiny płatne, nie oznacza to, że Romek
    P nie jest fugitive z hameryki:)

    --
    I love love

  • 7. Data: 2019-09-17 15:07:28
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:

    > To nie był gwałt, lecz seks z nieletnią - no ale brukowcom by się gorzej
    sprzedawało.

    Czyli pokrzywdzeni przez księży "jak ujawniają po wielu latach" to nie
    byli gwałceni? :-)

    Według oskarżenia przyklepanego przez wielką ławę przysięgłym to był nie
    tylko "statutory rape" (stosunek z nieletnią) ale i zwykły gwałt
    choć bez *oczywistego* użycia przemocy (zeznała że powiedziała nie),
    czyli nie "gwałt według samca" [A].
    A co se Polański zredukował w plea bargain (dobrowolne poddanie się karze)
    jest bez większego znaczenia gdy plea bargain nie zostało "domknięte" z
    winy Polańskiego (ucieczka z USA). Liczą się *zamknięte* etapy
    postępowania czyli w tym przypadku co wielka ława przysięgłych
    "przyklepała" a nie co sąd i prokuratura *mogły* być gotowe zredukować.

    [A] https://en.wikipedia.org/wiki/Roman_Polanski_sexual_
    abuse_case#Rape_case

    --
    A. Filip

  • 8. Data: 2019-09-17 15:19:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >To nie był gwałt, lecz seks z nieletnią - no ale brukowcom by się
    >gorzej sprzedawało.

    W USA traktuja to jako gwalt ... podobno.

    Zreszta u nas pedofilia podobnie - wydawaloby sie, ze to tylko
    dobrowolny seks z nieletnia, a zakazany ...

    -----

  • 9. Data: 2019-09-17 15:44:40
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Umiesz odróżnić kurestwo od gwałtu?
    www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-ofiara-epsteina-gwalci
    l-mnie-wielokrotnie-rekin-bylby-dla-mn,nId,3208119
    Czy kurwy przykładowo nie umieją korzystać z telefonów, czy wolą mieć gębę/cipę/d...
    zatkaną zwitkiem $$$?
    I podkreślaj wyraźnie żydostwo oskarżanych.

    -----

  • 10. Data: 2019-09-17 15:48:53
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czy burdelmama uprzedzała klienta o wieku jej rodzonej kurewki?
    Zapomniałem już, czy młodociana kurewka była dziewicą?

    -----